Starten kinderwens

Wat gaaf Womann!! Gefeliciteerd!! Ben benieuwd hoelang je nu eigenlijk zwanger bent!
En Jeffie en gebruiker, welkom bij de club!
Moeilijk he Nadia om niet te testen... dag 21 is nog wel echt vroeg.
Mijn vriend moet altijd om 5u opstaan en ik ben dan altijd nog half van de wereld. Heb gezegd nu dat als ik morgen wakker ben ik een test ga doen. Meestal heb ik niet eens door dat hij weg is ? ik wil niet zonder hem testen.

Wooow super leuk gefeliciteerd!! Ben ook benieuwd of je ergens last van had? Symptomen ? Ik heb mijn nod 30 januari maar voel echt helemaal niets , alleen n beetje opgezwollen borsten maar de vorige keer had ik “dacht” ik overal last van.. deze maand proberen minder er mee bezig te zijn maar nu de nod in aantocht komt kan ik het weer niet laten! 
Andere meiden gefeliciteerd allemaal en de rest spannend hoop dat we allemaal een positieve test mogen krijgen! 
Nog even een vraagje moet je altijd een innesteling merken voor je een test doet?
Sorry ben even lang niet meer op deze forum aanwezig geweest maar nu merk ik dat ik er weer behoefte aan heb!
 Liefs Sandra 

Hoi San-dra,
even over jouw vraag over de innesteling. Ik was daar ook op gefocust en was teleurgesteld dat ik niets had gevoeld en geen bloedverlies had gehad wat kon lijken op een innestelling. Ik wist wel dat niet iedereen dat heeft, maar toch...
Ik heb toch positief getest ondanks dat ik geen innesteling heb gevoeld of gemerkt. Het is dan weer wel zo dat het eerst ingenesteld moet zijn voordat je een positieve test kunt hebben. Succes!

Wat een lieve reacties, bedankt.
Ik had/heb veel last van maagzuur... en mn borsten werden gevoelig....
Dus (nog) geen heftige dingen..

Al een jaar geleden gestopt met de prikpil . Tot aan nu nog steeds niet ongesteld geworden . Terwijl me lichaam wel van alles aangeeft . Buikpijn . Krampen zere borsten .. hopelijk word ik snel ongesteld.. Hoe is dat bij jullie . Of aan welke anticonceptie hebben jullie gedaan 

Terug
Bovenaan