Starten kinderwens

Idem uiteraard! Ik ben mezelf maar af gaan leiden door de extra kamer in huis (potentieel babykamer) op te ruimen. Opruimen geeft rust! Al ben ik normaal een sloddervos.
Ik haal geen vroege test inderdaad, zou alleen maar meer stress kunnen geven. Ondertussen heb ik wel heel google afgestruind naar symptomen ??. Afwachten tot woensdag...

Idem uiteraard! Ik ben mezelf maar af gaan leiden door de extra kamer in huis (potentieel babykamer) op te ruimen. Opruimen geeft rust! Al ben ik normaal een sloddervos.
Ik haal geen vroege test inderdaad, zou alleen maar meer stress kunnen geven. Ondertussen heb ik wel heel google afgestruind naar symptomen ??. Afwachten tot woensdag...

Ben ik weer! Goed in de war inmiddels en lichtelijk geobsedeerd te noemen ?. Vanmorgen had ik wat lichtbruin slijm... toen dacht ik oh nee het zal toch niet beginnen... maar geen enkel ander ongesteldheidsteken. Normaal heb ik flinke buikpijn op dag 1. Ik heb de hele dag een beetje bruin slijm gehad (smakelijk ?) maar t is ook weer gestopt.
Om gek van te worden. Wel, niet, wel, niet. Zit nu op dag 27 van mijn cyclus.

Hoi dames....
Ik ben ook erg ongeduldig ik zit nu op dag 21 dus mijn eisprong heb ik ook gehad en ben zo benieuwd of het nu wel raak is. Ik heb 28 augustus 2018 mirena verwijderd maar na 1 x hevig bloeden heb ik een normale cyclus elke maand 28.....ik wil het deze week afwachten maar een stemmetje zegt ook ga een test doen hihi maar ik houd t vol...
iemand ook mirena verwijderd en aan t wachten?
Hoop voor ons en iedereen dat het deze maand raak is

Hopenlijk zet het niet door en heb je woensdag een positieve test in je handen @Rowan!
Ik zit ook op het wachtbankje, had deze maand de ovulatietesten van Action gebruikt alleen krijg elke keer maar een heel dun streepje, wel donker, maar heel dun (zie foto)
https://www.mupload.nl/img/1iz3ipx6k7c.jpg
Betekend dit wel dat hij positief is op 19/20 januari? Het klopt wel volgens de app. Iemand ervaring met action ovulatietesten?

Hallo meiden! 
Ik heb zojuist dit hele topic doorgelezen en vond het toch wel leuk om me hier bij aan te sluiten! Voor iedereen die inmiddels zwanger is: gefeliciteerd! 
Ik ben 27 jaar, mijn vriend is 25. We zijn 5,5 jaar bij elkaar en wonen nu ruim 4 jaar samen. 2 a 3 jaar geleden is bij mij pcos geconstateerd. In die periode was ik ruim een jaar niet ongesteld geweest en had allerlei nare symptomen. Op dat moment hadden wij nog geen kinderwens, gelukkig, want zwanger worden zou op dat moment alleen mogelijk zijn door middel van hormoon-behandelingen. 
Vanaf begin 2018 ben ik weer een regelmatige cyclus gaan krijgen en op dit moment zit ik netjes op een cyclus van 33-35 dagen en ben ik geheel symptoom vrij! 
Ik heb zelf het gevoel dat ik weer gewoon een eisprong krijg en wil dit aankomende week gaan testen door middel van ovulatietesten. Mocht dit inderdaad het geval zijn, dan hoop ik dat we over een tijdje een kindje mogen verwelkomen! :)

Hallo meiden.
Ik heb een aantal keer een bericht geplaats..
Per december gestopt met de pil.. al die tijd bleef mijn ongesteldheid uit.. had 6 januari getest.... negatief  ,ik ging er die tijd daarna vanuit dat ik aan het ontpillen was.
Tot vanmorgen 6.50 uur.... een test gedaan... 2 dikke rode strepen!!!!!   Ik kan het nog niet geloven... na het eten weer getest,precies hetzelfde... heel snel een positieve reactie. 
Morgenochtend gaan we een digitale test doen.. hierop kunnen we ongeveer zien hoelang ik al zwanger ben... spannend!
Groetjes 

Terug
Bovenaan