Starten kinderwens

Omg
Omgomgomg
Ik ben zwanger!!!! Gisteren had ik al getest maar negatief. Toen heb ik 2 early en 2 normale testen gehaald en vanmorgen de early test gedaan. Het is geen dikke maar er staat toch een duidelijk streepje!! Het was 10 min voor mij vriends wekker ging maar ik moest zo nodig. Daarna heb ik hem half huilend (eeehh hormonen?) wakker gemaakt. Ik heb nog 1 early en 2 normale testen liggen en ik ga zeker de komende dagen nog een paar keer testen voor de zekerheid... maar wauw ? zo snel! 
rp3okq9.jpg

Even kijken of de foto zo werkt!
Hoe ging het bij jou SabineP? al getest?

Woehoeeeeee Rowan!! Gefeliciteerd ?? ik zie een duidelijk streepje ( wel nog licht) maar een streep is een streep snap dat je moet huilen hoor super fijn voor jullie! Hopelijk heb je een fijne zwangerschap ! Geniet ervan:) 
en Sabine echt he heel de maand gaat het goed tot die nod nadert pff haha! Rowan hoe voelde jij je?? Had je veel last van iets of een voorgevoel? Mijn voorgevoel is deze maand dat het niet zo is :( 
Sabine succes met de test en Rowan jou dag kan niet meer stuk! Genieten! Hopelijk heb je een fijne zwangerschap en blijf je hier meekletsen!
liefs 

Rowan wauw te gek, ik zie ook een licht streepje! Gefeliciteerd ? hopelijk blijf je meeschrijven zodat we je nog een beetje mee kunnen volgen! 

San-dra ik heb nergens last van, ook nog geen tekenen overigens van een ongesteldheid dus ik ben heel benieuwd.. wacht nog even tot vrijdag af want moet ergens tussen vandaag en vrijdag ongesteld worden.. hopelijk heeft je gevoel het mis hihi

Wouw! @Womann en @Rowan, gefeliciteerd!!  Hoe gaat het met jullie?? En wanneer gaan jullie het verder bekend maken?

Ik ben een paar dagen niet actief geweest, had even een dipje. Afgelopen weekend ongesteld geworden en daarvoor ook negatief getest. Wist het dus al dat ik niet zwanger zou zijn. Ik baal er zo van dat iedereen om me heen allemaal zo makkelijk zwanger lijkt te worden en een fatsoenlijk cyclus te hebben. Was het echt even beu dat mijn cyclus weer 52 dagen heeft geduurd. Maargoed, nieuwe ronde nieuwe kansen! Voor de komende ronde ga ik voor het eerst ovulatietesten gebruiken, ik ben benieuwd...
Voor iedereen die op de NOD zit te wachten, ik duim met jullie mee!!
 ff

Sabine, nou hopelijk blijft de ongesteldheid weg!! En kan je vrijdag / zaterdag testen en komt er een streepje!! Spannend , ja hoop ook dat me voorgevoel het verkeerd heeft , heb wel als ik me er op focus dat ik dingen voel haha maar dat wil ik niet meer en dat is ook echt alleen als ik er aan denk en dan wil voelen ga ik ook dingen voelen echt jezelf gek maken hihi.. nou houd ons op de hoogte!!

Anomi- snap dat je even weg bent gegaan heb ik zelf ook gedaan ! Maar zodra die nod in de buurt komt merk ik toch dat ik het fijner vind om te kletsen. En het te delen, maar 52 dagen dat is flink idd dat is echt balen...!!! Hopelijk met ovulatie testen dat je dan snel je eisprong vind en dat het dan mag lukken succes!! Mijn vorige maand had ik 32 dagen vond ik allang maar als ik dit hoor mag ik niet zeuren ! Wachten duurt zo lang, succes deze ronde:) 

liefs 

Ik heb afgelopen zaterdag (25e cyclusdag) en kleine bloeding gehad. Waarschijnlijk de innesteling. De maandag daarna had ik bruin slijm maar zonder ongesteldheidsklachten dus ik was echt in de war. Dinsdag heb ik totaal nergens last van gehad, was vrolijk, geen pijntjes o.i.d. Zaterdag en zondag heb ik wel lage rugpijn gehad en steken in mijn onderbuik. Was heel bang dat het ongesteldheid betekende. Gevoelige borsten maar dat had ik vorige maand ook. Zaterdagochtend misselijk geweest maar was na het sporten weer weg. 
Het was allemaal heel vaag en niet overtuigend. Ik schoot ook heen en weer van totale overtuiging dat ik ongesteld zou worden nar zou het misschien wel zo zijn...?
Kan het nog steeds niet geloven!
Ik wil het mijn ouders dit weekend vertellen. Zaterdag is mijn neef een jaar overleden. Een hele verdrietige dag maar hierdoor misschien ook wel met een mooi randje. Daarna gaan we naar de familie maar daar zeggen we nog niks tegen. Mijn vriend vindt het te vroeg, zei: je moet toch vet lang wachten voor je het vertelt? Ik zeg dat mag je zelf beslissen, niks moet xD ik wil wel dat mijn ouders het weten binnenkort. Ik vind het zo spannend, kan het bijna niet voor me houden!

Gefeliciteerd!!! Hoe snel wat je zwanger Rowan? En weet je al hoe je het gaat vertellen? Heb je iets leuks bedacht! Lijkt me zo bijzonder gevoel hih.. Super leuk nieuws!

Terug
Bovenaan