Starten kinderwens

Mijn moeder stuurde laatst iets van: 'op het nieuws ging het over dat als je zwanger wilt worden je gezond moet eten en sporten, niet drinken... dus dat komt wel goed bij jullie ???'. Dus ik: 'ehhh heb je dit ook naar mijn broer gestuurd?? Nee he ??.' Heb maar net gedaan alsof mijn vriend (3 jaar jonger) er nog laaaang niet klaar voor was... maar denk niet dat het totaal onverwacht komt nee ??

@SabineP jaaaaa zeker!!! Ik zie een streepje!!! Nog een beetje wazig, maar een streep is een steep. Gefeliciteerd!?

@Rowan, haha leuk!! Toch lastig het dan ook te ontkennen he

Gefeliciteerd!!! Hoe snel wat je zwanger Rowan? En weet je al hoe je het gaat vertellen? Heb je iets leuks bedacht! Lijkt me zo bijzonder gevoel hih.. Super leuk nieuws!

Dankjewel Rowan en Anomi-

Anomi-  dit is ook mijn 2e ronde geweest.. qua cyclus, eisprong en NOD lag ik gelijk met Rowan..

Dacht zelf inderdaad ook een licht streepje te zien.. Stom misschien maar ergens denk ik dat die test fout is hihi! Morgen opnieuw testen met de ochtendurine en als die positief zal het wel zeker zo zijn ?

SabineP, ik zie de streep hoor! Wat gaaf!!
ik vandaag weer een ovulatietest gedaan, nu weer donkerder dan gisteren. 
4 testen totaal waarvan dus
1: licht streepje
2: donkerder streepje, richting controlestreep
3: streepje bijna niet te zien, heel licht
4: weer een stuk donkerder dan gisteren
Die hormonen schommelen dus nogal, of de testen kloppen niet haha! Maak me er maar niet teveel zorgen om, eerst maar ongesteld worden

Terug
Bovenaan