Starten kinderwens

Hoi hoi!
Ik ben sinds september gestopt met de pil. Vind het wel spannend allemaal... vandaar dat ik het wel fijn vind om deze berichten te lezen. Ik ben 26 jaar, mijn vriend 29 en we zijn 9,5 jaar bij elkaar. Niet getrouwd :)
Ik vind het soms nog best eng wat betreft het financiële plaatje... we hebben beide een baan maar ik heb geen vast contract helaas. Zijn er meer die dat hebben? 
Ik wil ook niet nog langer wachten. Het duurt nu al bijna 5 maanden, en kan nog wel veel langer duren denk ik dan.. 
Ben flink aan het sparen en mijn vriend ook. Als het deze situatie blijft dan kan het allemaal prima hoor. Zo jammer dat je niet in de toekomst kan kijken haha.

Wij hebben beide een baan, maar ik heb ook geen vast contract. Ik zou niet wachten tot je ergens een vast contract hebt. Je weet immers nooit hoe lang dat gaat duren. En als je hem hier niet krijgt bijvoorbeeld, moet je op zoek naar wat nieuws. Voor je dan weer een vast contract hebt, ben je ook wel een tijd verder. Als de wens er is zou ik er voor gaan. Alles komt altijd goed!

Rowan leuk zeg en bijzonder moment om te gaan vertellen :) we blijven je volgen en horen graag de reacties van je ouders ! Spannend :)

woooow SabineP duidelijk zwanger!!!!!??? gefeliciteerd woow ik hoop dat dit een vruchtbaren maand is en dat ik ook snel een positieve test heb!! Sabine hoe voel je je? Morgen nog een testje? Ik wens jullie een goede zwangerschap! Ik ben net wezen sporten en ik was misselijk maar nu ben ik thuis en heb nergens meer last van :) maar zie dat jij dat ook haf Rowan? Verder nergens last van alleen mijn borsten! 
Geniet ervan dames super blij voor jullie!! 

Rowan leuk zeg en bijzonder moment om te gaan vertellen :) we blijven je volgen en horen graag de reacties van je ouders ! Spannend :)   woooow SabineP duidelijk zwanger!!!!!??? gefeliciteerd woow ik hoop dat dit een vruchtbaren maand is en dat ik ook snel een positieve test heb!! Sabine hoe voel je je? Morgen nog een testje? Ik wens jullie een goede zwangerschap! Ik ben net wezen sporten en ik was misselijk maar nu ben ik thuis en heb nergens meer last van :) maar zie dat jij dat ook haf Rowan? Verder nergens last van alleen mijn borsten!  Geniet ervan dames super blij voor jullie!! 

En dames nee zou ook niet zoveel zorgen maken over een vaste baan! De markt is momenteel goed en als je kinderwens zo sterk is moet je altijd je grootst wens volgen! De toekomst komt altijd goed met een kleintje ??! 

En dames nee zou ook niet zoveel zorgen maken over een vaste baan! De markt is momenteel goed en als je kinderwens zo sterk is moet je altijd je grootst wens volgen! De toekomst komt altijd goed met een kleintje ??! 

Sandra dat komt me bekend voor ja! Hopen dat het voor jou/jullie ook raak is!!
Sabine ik vind het zo leuk dat we in dezelfde cyclus zaten. Dan gaan we dezelfde fases in! Ik geloof het zelf ook nog niet helemaal terwijl ik tegen jou zeg: overduidelijk zwanger! Hahaha
Tulpelientje ik zou er ook voor gaan!

Gefeliciteerd wat weer een super nieuws!!?? 
Ik zit op het wacht bankje :)
2 feb is mijn NOD.
Geniet ervan !
Andere meiden! Succes :)

Terug
Bovenaan