Starten kinderwens

Wow gefeliciteerd meiden!! Super ?
Wat een leuke manier om het te vertellen Rowan! 
Ik heb ook nog geen vast contract, maar alles gaat goed op mijn werk en Ze zijn tevreden dus verwacht niet dat, mocht ik zwanger raken, mijn contract niet wordt verlengd. Maar je weet het nooit.
Ik heb nog nergens last van, geen kwaaltjes dus ik verwacht er niet teveel van dan kan het alleen maar meevallen. 3 februari mijn NOD.

Tulpelientje Ik snap dat je vooral het vaste contract heel belangrijk vind maar jullie hebben allebei een baan en dus een vast inkomen.. je geeft zelf aan dat de situatie zoals hij nu financieel is goed is. Ik zou kijken naar de situatie nu en dus gaan voor een kindje.. mocht je situatie veranderen lost het zich dan ook vast wel weer op ?

San-dra morgen inderdaad nog een testje voor de zekerheid, hopelijk ook positief hihi! Ik voel me goed, niet echt het gevoel dat er iets veranderd is ten opzichte van eerder (alleen iets vaker plassen als normaal) ? ik zal voor je duimen dat het voor jou ook een vruchtbare maand mag zijn! ?

Rowan ik snap je helemaal, voor jezelf is het gewoon moeilijk te geloven.. Vind het ook echt bijzonder dat onze cyclus zo gelijk liep! Als het allemaal goed blijft gaan bij ons allebei heb je ook nog kans dat we rond dezelfde datum uitgeteld zijn hihi ?

DAK dankjewel ? hopelijk voor jou volgende week ook een positieve test!! 

Idem dankjewel ? en voor jou ook heel veel succes! Ik had ook vrijwel nergens last van dus dat wil toch niet altijd wat zeggen ?

Ik heb er vanmorgen ook nog een early tegenaan gegooid xD ik denk zal me niet gebeuren dat ie nu opeens negatief is en ik had hem toch nog liggen. Ook positief ja. Morgen of zaterdag nog een normale en dan ben ik wel uitgetest. We zijn gewoon zwanger ^^

Hoe heb jij die fotos geupload trouwens? Want die van jou staan er gewoon in, bij mij moet je eerst op een link klikken.

Ten eerste gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap super leuk en vooral super snel ook!!
Ik moet zaterdag volgens berekening 28 dagen ongesteld worden nu had ik gisteravond naar het zwemmen erge steken rechter eierstok wat doortrok naar de lies vanmorgen nog last van en opeens super misselijk kon nog net alles binnenhouden. Jullie enige herkenning?? Weer zo bang om teleurgesteld te worden :(
Liefs

Terug
Bovenaan