Starten kinderwens

Rowan en Sabine ga het vieren het is duidelijk zwanger !!??? super dames! Hoop dat jullie een fijne zwangerschap hebben! Houden jullie ons op de hoogte hoever jullie zijn ect en hoe het gAat? Ja beginnen de kwaaltjes al te komen?
ik zei toch nergens last van te hebben maar ik slaap mega slecht en voel nu overal dingentjes en gister in de sportschool misselijk maar ergens denk ik dat het weer niet zo is want zo dacht ik de vorige keer ook! Mijn nod is 30 januari als ik uitga van mijn vorige cyclus (32 dagen) wanneer zouden jullie dan testen? 

Liefs

Loontje ik ben eigenlijk ook als ik 28 dagen tel zaterdag hihi, alleen vorige maand was ik na 32 dagen pas ongesteld dus reken daar maar op! 
Misselijkheid is wel een teken van zwangerschap maar ik durf ook niet teveel te hopen en proberen te denken dat het niet is... !

Rowan ja zo dacht ik ook, denk nog even eentje doen kijken of hij positief blijft hihi! Heb vandaag een clearblue gekocht met indicator hoeveel weken je bent, die ga ik morgenvroeg doen en dan stop ik ook met testen ?
Ik heb een account aangemaakt op https://imageshack.com en daar een foto geupload.. dan moet je de directe link die dan bij je foto staat hier plakken ?

Tulpelientje dankjewel ? hopelijk voor jullie ook snel raak!

Loontje dankjewel ? inderdaad super leuk en snel, had ik zelf ook niet verwacht hoor.. had me ingesteld op zeker een half jaar! Je klachten herken ik wel een beetje, had ook wat steekjes.. nu soms nog wel eens en merk dat ik vaker moet plassen en met vlagen wat misselijk.
Hopelijk heb je zaterdag i.p.v. je menstruatie ook een positieve test in handen! ? hou je ons op de hoogte?

San-dra Ik zou uit gaan van je laatste cyclus en dus wachten tot de 30e met testen om teleurstelling te voorkomen als je misschien negatief zou testen.. hoop ook voor jou dat het raak is deze maand! ?

Mijn oudste neef meldt net dat zijn vrouw zwanger is!! Dacht ik de eerste in de familie te zijn ?? zij is in augustus uitgerekend. Mijn moeder reageerde op de groepsapp met: mijn zus wordt oma ? hahaha! Toen dacht ik nou mam je zou eens moeten weten ???
Ik wil ook zo'n clearblue gaan doen idd.
En ik zou nog even wachten Sandra! Straks ben je te vroeg en onterecht teleurgesteld...
Ik heb ook echt steken gehad Loontje. En nog wel als ik hoest. En ik heb inmiddels ook een flinke ijzersmaak in mijn mond. Alsof mijn vullingen opeens in opstand komen ?

Haha worden ze samen oma hoe leuk is dat!!!

haha thnx meiden ik probeer dat ook te doen! Zon lange week dit haha! Maar jullie kwaaltjes beginnen te komen maar fijn! ?

Rowan hihi leuk! Ze moet eens weten inderdaad ? lijkt me bijzonder en heel mooi om dit aan je ouders te vertellen! Ik ben zo benieuwd wat mijn clearblue me morgen gaat vertellen, zou wat zijn als die zegt niet zwanger ?

San-dra dat voelt vast als een hele lange week! Maar het is het wachten waard ? hoop zo voor je dat het een positieve test gaat zijn!
Kwaaltjes beginnen inderdaad te komen, maar dat vind ik helemaal niet erg..

Snap ik super fijn juist weet je dat je goed zwanger bent :) 
en ik hoop het ook nog even 6 dagen wachten!! Ik houd jullie op de hoogte.
jullie ons hopelijk ook hoever jullie dadelijk zijn ect :)

Terug
Bovenaan