Starten kinderwens

Anomi wat lief dat je dat vraagt,het gaat weer goed hoor de tegenvaller verwerkt baal wel natuurlijk maar moet ook niet verwachten dat het meteen lukt. Mijn vriend is vooral positief en die sleept me elke keer door die teleurstellingen heen (Hihi, chagerijnige vriendin thuis respect voor hem) hij zegt dan kom op en de volgende ronde lukt het misschien wel!! ? dus laten we het hopen! Mijn sensitesten liggen ook weer klaar ik ga ze vanaf zaterdag of maandag doen en hoop deze keer ook een knalstreep te vinden!! ? jij ook succes en we gaan er weer voor en hoop dat we maandje achter de rest van de lieve dames hier lopen! 
@kimmiea nou dat klinkt positief veel plezier vanavond dan ?? en hopelijk komt er een mooi wondertje uit voort!!

Sandra dan kunnen jullie meeliften op onze opgedane kennis ???
gebruiker... dat klinkt wel heel bekend ja... spannend!!

@Rowan, haha ideaal! Zou leuk zijn als we allemaal wat aansluiten..
@gebruiker spannend! Wanneer is je NOD?
@kimmiea, Oeh spannend! Het werkt dus ook wel in de ochtend.. Veel plezier vanavond ?

Nou Sabine vannacht was het bij mij feest ? ik werd rond half 2 wakker en voelde me niet helemaal lekker. Kramp in mijn buik en een beetje draaierig. Ik denk even naar de wc, misschien zit er iets dwars. Daar ging ik bijna van mn stokkie ? ben maar op de grond gaan liggen met mn benen omhoog. Na een paar minuten trok het gelukkig wel weg maar de schrik zat er wel in. Kom ik terug in bed en maak ik mijn vriend wakker zegt die pannenkoek alleen 'je moet ook niet zoveel sporten'. Eeh oke... meneer weet opeens alles van zwangerschap midden in de nacht ? heb gegoogled en als google zegt dat het erbij hoort zegt dat heel wat. Twijfel om de verloskundige te bellen. Duizeligheid is wel echt een zwangerschapskwaaltje. Zou ik echt minder moeten sporten denken jullie? Ik train 4x per week en ik doe groepslessen. Best pittige maar ik probeer de lichtere varianten steeds te doen van bewegingen. Al ben ik erg enthousiast en vergeet ik dat wel eens ?

Rowan ik schrok er ook van.. maar ik probeer maar in mijn achterhoofd te houden wat de verloskundige zei en dat het geen reden tot paniek is..
Als je voorheen ook zoveel sporten zou het ib principe geen probleem moeten zijn geloof ik.. Alleen niet meer gaan doen dan ervoor, dat is niet goed had ik gelezen.. als je dadelijk wat verder zwanger bent zal het vanzelf wel iets minder worden denk ik ?
Ik las dat als alles goed is eind deze week het hartje zou beginnen met rustig te kloppen ? zo'n 60 slagen per minuut..

Gisteren heel de dag al zeurende buikpijn (gevoel van wordt ik ongesteld of is het iets anders?) dus vanochtend maar alvast een test gedaan, helaas was hij negatief, maar ik zit nog 3/4 dagen voor NOD dus nog niks aan de hand. Het voelt alsof mijn ongesteldheid eraan komt. ?

@idem vervelend he dat wachten... ik hoop voor jou natuurlijk geen ongesteldheid hihi
Hier nog steeds niks aan de hand ook geen teken van ongesteldheid. Heb de laatste dagen wel super veel afscheiding (sorry) slaap heel slecht en ben zo af en toe duizelig.. pfff heel vervelend allemaal.
Mocht het deze ronde niet raak zijn willen we de volgende met constant ovulatietesten doen.
Beginnen jullie al direct naar de menstruatie ?? 4 dagen later ofzo ?? Of pas wanneer het aangeeft dus dag 11 beginnen als je cyclus 28 dagen is ??
Ben benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan/ gaan doen
X

Ik wil jullie om advies vragen! Ik heb al 6 dagen op rij negatieve ovulatietesten terwijl ik volgens mijn cyclus gisteren mijn ovulatie zou moeten hebben. Echter niks gemerkt op de testen. Vanmorgen hebben we geklust. Nu merkte ik daarnet dat mijn baarmoedermond erg ver open staat en heb ik afscheiding dat precies lijkt op rauw eiwit, klinkt perfect dus! We hebben vanmorgen al geklust dus nu is mijn vraag, heeft het zin om het vanavond nog eens gezellig te maken? Ik weet natuurlijk niet of dit vanmorgen ook al zo was.. Wie geeft mij advies?
Liefs 

Terug
Bovenaan