Starten kinderwens

Ik ben vannacht wakker geworden van flinke pijn/kramp in mijn onderbuik, daarbij last van misselijkheid en zweten en een gevoel dat ik flauw ging vallen! Gelukkig (tot nu toe) geen bloedverlies! Duurde niet super lang, zo'n 5 tot 10 minuten.. Maak me wel zorgen, hopelijk is alles gewoon goed.. 

Sabine ojee ? misschien gewoon iets verkeerds gegeten?? Buikgriep? Zijn veel mensen weer ziek deze tijd! Hopelijk is het zoiets!

@tulpelientje, het wachten duurt inderdaad lang! Van het weekend voelde ik wel vanalles (waarschijnlijk omdat ik er dan extra op let), maar nu merk ik vrij weinig af en toe wat buikpijn maar dat heb ik normaal ook weleens. Dusja, mijn gevoel zegt nu dat het deze ronde niks is, al hoop ik natuurlijk van wel. Nog een paar dagen wachten!
@Sabine wat vervelend! Hopenlijk is het niks ernstigs!

Leuk om te lezen dit!
Hier al een tijdje gestopt, maar toen nog niet actief gestart ? Op het moment wel. 
Op 3 januari mijn eisprong gehad. Op 20januari wel licht bloed verlies. Alle kwalen blijven: onwijs vermoeid, met vlagen misselijk, buik doet vreemd.. 
Gisteren ook zomaar bloedverlies. En een test gedaan, maar was negatief.. kwalen zijn er niet minder op geworden. Straks de HA bellen

[quote quote=10161151]Ik ben vannacht wakker geworden van flinke pijn/kramp in mijn onderbuik, daarbij last van misselijkheid en zweten en een gevoel dat ik flauw ging vallen! Gelukkig (tot nu toe) geen bloedverlies! Duurde niet super lang, zo’n 5 tot 10 minuten.. Maak me wel zorgen, hopelijk is alles gewoon goed..[/quote]
Jeetje wat heftig! Hopelijk niks ernstigs! Hoe voel je je nu?

Ik heb toch even de verloskundige gebeld ivm mijn onrust en moet zeggen dat ik wel gerustgesteld ben nu! Waarschijnlijk banden iets verrekt door een plotselinge beweging in mijn slaap (er gebeurt toch al veel in mijn buik zei ze ondanks ik dat misschien niet zou denken), dat kan wel eens gebeuren en ze snapte dat ik er van schrok.. aangezien het zo snel weer wegtrok en ik er geen bloedverlies bij heb is er voor nu geen reden tot paniek gelukkig! ❤?

Hoi meiden,
Heeft hier iemand ervaring met de ovulatietesten van sensitest en die in de ochtend doen? Ik gebruik ze nu een paar weken en heb ze eigenlijk altijd s middags en s avonds gedaan. Laatste week een heeeeel licht streepje maar ik las dus ergens dat als je veel drinkt dat het beïnvloed kan worden daardoor. Ik drink namelijk wel 3 liter water per dag. Het beste is 2 uur voor de test niet drinken stond er maar dat vind ik best lastig. Nu dacht ik vanmorgen ik ga hem nu eens s ochtends proberen en nu had ik echt een knaltest. Weet nu alleen niet zo goed of het komt doordat het ochtend was of dat het eventueel toch echt positief is....
Iemand ervaringen of tips?

Terug
Bovenaan