Starten kinderwens

Loontje nog geen definitieve teleurstelling.. t feit dat je nog niet ongesteld bent geeft misschien nog een klein beetje hoop dat je cyclus nu anders is deze maand en je misschien te vroeg getest hebt?

Dat zou zeker kunnen. Heb test gedaan van de action ik weet natuurlijk niet of die zo goed zijn haha 
We wachten nog even af en kijken hoe het gaat! Vorige maand me eerste echte menstruatie naar 40 dagen zit nu op dag 32 dus ben benieuwd
X

[quote quote=10161284]Hoi meiden, Heeft hier iemand ervaring met de ovulatietesten van sensitest en die in de ochtend doen? Ik gebruik ze nu een paar weken en heb ze eigenlijk altijd s middags en s avonds gedaan. Laatste week een heeeeel licht streepje maar ik las dus ergens dat als je veel drinkt dat het beïnvloed kan worden daardoor. Ik drink namelijk wel 3 liter water per dag. Het beste is 2 uur voor de test niet drinken stond er maar dat vind ik best lastig. Nu dacht ik vanmorgen ik ga hem nu eens s ochtends proberen en nu had ik echt een knaltest. Weet nu alleen niet zo goed of het komt doordat het ochtend was of dat het eventueel toch echt positief is…. Iemand ervaringen of tips?[/quote]
Mag niet met ochtend urine omdat dat extra geconcentreerd is. Wat ik het beste vond was om met het ontbijt te drinken en dan tot mijn middagpauze niet meer (11/12 uur) en dan testen. Dan kun je smiddags gewoon drinken zoveel je wilt. Succes!

Hallo meiden!

@sabine wat schrikken zeg maar gelukkig dat je nu weer gerust gesteld bent en goed dat je belt zou ik ook gedaan hebben!! 
@loontje wat balen meid! Echt teleurstelling een negatieve test , ik had anders vandaag ook getest als ik niet ongesteld geworden was. Zo onzeker dat die cyclus telkens schommelt..
@kimmie ik gebruik ze ook maar dan savonds om 19:00 u de vorige ronde zit ook een beetje in twijfel om te schuiven van tijd, maar helaas bijna niet mogelijk of moet ze op het werk doen maar dat geeft stress en gaat opvallen. Heb ook nog geen knal test gehad, en heb het zelfde drink ook minimaal 2 liter op een dag... maar vanaf half 5 drink ik dan niet meer. Succes ermee! 
Ik ben trouwens nog een beetje ongesteld denk dat ik vanaf zaterdag ( dag 7 zit ik dan) ga beginnen weer met sensitest !

Hoi meiden,
Ik loop na 1,5 dag meteen weer achter hier, haha! Wat leuk dat iedereen zo actief is, fijn om alle berichten en ervaringen te delen allemaal!

@loontje, bah balen!!! Maar inderdaad, er is nog hoop zolang je niet ongesteld bent geworden.. Wie weet! En anders dat het maar snel mag komen, dan kun je in ieder geval de nieuwe ronde starten.
@Sabinep, goed dat je de verloskundige hebt gebeld. Dan ben je in ieder geval wat gerust gesteld. Nog een week of 3, dan mogen jullie je wondertje bewonderen! Dat zal je vast een hoop opluchting geven..
@kimmiea, ik ga deze ronde beginnen met de sensitest. Ik ben nog wel aan t bedenken hoe ik t allemaal ga doen zeg. Ik ben ambulant hulpverlener dus geen vaste pauzes, en bij mijn cliënten dit doen zie ik niet zitten haha. Ga het gewoon elke dag rond 18.00 testen denk ik! Ik lees inderdaad wel dat je beter niet sochtends kan testen.. 
@san-dra, hoe gaat het met jou? Tegenvaller ook weer wat losgelaten?
Hopelijk iedereen beantwoord! Nog een paar in spanning deze dagen, volhouden ladies ? ik duim voor jullie mee!

Anomi, ik heb ook onregelmatig werk dus kan ik kan ook niet op vaste tijden testen. Hij was vanmorgen even donker als de controle streep. Heb nu weer getest maar is dus nog steeds donker dus lag niet helemaal aan de ochtend dus :)

Ik had vandaag opeens licht bruinige afscheiding. 
Misselijk, onwijs moe.. beetje druk op mijn buik. Wat zegt dit denken jullie?
Voor de dames die in spanning zitten: volhoudennn, ik duim mee ?

Terug
Bovenaan