Starten met Clomid

Hoi,

Heb het gevoel dat ik niet ga menstrueren omdat ik al een soort van bloeding heb gehad. Als ik morgen na m'n werk niet ongesteld ben ga ik ovulatietesten halen en kijken of ik toch soort van eigen cyclus heb. En ga niet gelijk naar de dokter rennen deze keer. Even rust misschien.

Wanneer heb jij een afspraak in het ziekenhuis zonnetje?
 
Ik weet natuurlijk niet zeker of het niet is aangeslagen, ik heb een aantal dagen een ovulatie test gedaan. Maar zou net zo goed kunnen dat mijn eisprong eerder of later was. Ik ben met de testen gestopt omdat ik merkte dat het mijn leven weer ging beinvloeden. Ik stond er elke dag mee op en dat wil ik niet meer. Ik heb wel het gevoel dat het niet aangeslagen is hoor, dus daar ga ik vanuit en anders valt het mee.

7 april heb ik weer een afspraak dus dat duurt nog wel even. Zit nu op dag 23 en als ik een eisprong zou moeten hebben zou ik voor dag 40 ongesteld moeten worden. Ik wacht het rustig af, als ik wel ongesteld word is het mooi meegenomen en anders hoor ik dan wel wat ze te zeggen heeft.

In mei gaan wij ook op vakantie dus ik laat het nu allemaal een beetje los, denk dat ik als deze dosis niet heeft aangeslagen gewoon na mijn vakantie weer ga beginnen. Op vakantie wil ik gewoon genieten en er even niet mee bezig zijn.

@Danielle - Zou echt balen zijn als je niet ongesteld word, maar zou het inderdaad ook nog even rustig afwachten. Wanneer moet je het worden?
 
Hoi Zonnetje,

Morgen zou ik dan ongesteld moeten worden. Heb zaterdag de laatste primolut op. Tis zo een dubbel gevoel. Ik hoop wel dat er morgen iets gebeurd. Maar heb ook het gevoel die primolut voor niets te hebben geslikt. Donderdag begonnen en  donderdagavond en vrijdag een soort bloeding gehad. Was al meer dan wat ik in al die afgelopen maanden heb gehad met provera en eisprong. En ben natuurlijk bijna een jaar geleden spontaan zwanger geweest. Alleen verkeerd afgelopen. Blijven hoopvol...
 
Ik ben erg benieuwd Zonnetje, of het is aangeslagen. Kan me voorstellen dat je van die ovulatietesten helemaal onzeker wordt. Ik heb dat al zelfs met de echo's. Je bent constant aan het piekeren en denken/hopen dat er toch nog iets zal veranderen, zelfs nu aan het einde van de maand.
Ben echt benieuwd of je ongesteld wordt..
En in mei even lekker genieten van jullie vakantie! Ik probeer ook niet constant op de kinderwens te focussen, maar ik vind dat erg lastig..

Danielle, ik begreep van jullie dat je op dag 13 ongesteld wordt bij Primolut en dat zou dan inderdaad vandaag zijn. Kan dit ook verschillen per persoon? Met andere woorden, kan het ook zijn dat het over een paar dagen nog komt? Of moet het volgens de arts op dag 13?

Ondanks mijn eigen ellende, leef ik iedere dag zo ontzettend met jullie allebei mee en gun ik het jullie zo.
 
Toch maar gemeld bij de gyn. Werden onrustig. Ben weer met clomid begonnen maar dan clomid 100. En donderdag weer terug voor een echo en bloed prikken. Dus weer afwachten en hopen dat het goed gaat.

En hoe is het met jullie?

Liefs Danielle
 
Fijn dat ze je geholpen hebben Danielle! Hoop dat de 100mg zijn werk doet!

Bij mij is het net als zonnetje wachten op dag 35.  Ik moet 27 maart terug en dan verder kijken.

Ik ben een babyshower aan het organiseren voor een vriendin. Ik probeer het tussen de rondes door zoveel mogelijk los te laten. Maar ben wel al weer benieuwd naar de volgende ronde.

De internist belde me dat ik nu toch beter wel medicatie kon slikken vanaf het moment dat ik zwanger zou zijn. Heb dus nu een oplaaddosis medicatie gekregen, die ik dus moet laten liggen tot ik een keer zwanger mag zijn. Beetje vaag, maar de streefwaarde ligt toch lager bij zwangerschap. Dus ik was zo blij dat alles goed was met de schildklier en nu moet ik alsnog aan de medicijnen..
 
Terug
Bovenaan