Starten met IUI

Hallo meiden, hier weer een kleine up-date van mijn kant.
Vandaag mijn eerste dag van de menstruatie. Bel ik vanmorgen   naar de gyn, krijg ik zo'n jonge griet eraan. Geef ik door dat ik voor een uitgangsecho bel, vraagt ze hoe lang ik zwanger ben. Daarna krijg ik te horen. Sorry mevr. ik denk dat deze ronde voorbij gaat, want voor 5 januari worden er geen uitgangsecho's gemaakt. "s middags bel ik kan ik gelukkig maandag nog terecht en dan starten met spuiten.

Krijg ik net een berichtje van mijn vriendin dat de derde miskraam eraan zit te komen in anderhalf jaar tijd.   Balen.

Hoe is het verder met iedereen.
Wijstje: succes op het wachtbankje.

Suusjuh: Succes met testen

Kammie: Welkom hier op het forum. Het lucht op om af en toe hier te reageren.

Groetjes en een goede jaarwisseling. Linda

ha meiden,

nog paar dagen ik hou t wel vol ik ga er vanuit dat ik ongi wordt want heb sinds vandaag krampen in mn onderbuik.

we shall see

wijstje succes meis op t wachtbankje

voor ons zit het wachten er bijna op.

liefs suus

Hey Suusjuh,

Wat ontzettend klote dat het (weer) niet gelukt is..... Ik leef met je meer. Je krijgt toch hoop he? Ben benieuwd of je verder mag voor intake IVF, dan gebeurd er tenmiste weer iets, vind je ook niet?

1e wachtweek zit er bij mij op, die gaat meestal het snelste, nu die lange 2e week nog...

Sterkte he meis. Geen goed begin van het nieuwe jaar.

Liefs Wijstje.

Lieve Wijstje,

Even niet meer wezen buurten hier, drukke tijden he..........dat en ik begin maandag weer met werken, zie er als een berg tegenop. Heb zolang uitgekeken naar de zorg voor een kindje en nu...........nu moet ik haar weer gaan achterlaten.......je herkent het vast wel.
Anyway, genoeg geklaag van mijn kant............
Wilde je sterkte wensen in je wachtweken van de laatste iui poging.......hoop dat hij aanslaat en dat jullie helemaal geen verdere stappen hoeven te ondernemen. Misschien is deze, net andere aanpak voor jullie wel de succesformule,

Dikke kus Rimke

meiden ik weet het ff niet meer

dacht gisteren dat het mislukt was omdat ik bruinige afscheiding had maar tot mijn verbazing was het gistermiddag ineens weer helemaal weg

morgen het ziekenhuis bellen om te vragen wat we nu moeten doen.....

zou het stiekum toch gelukt zijn dan?????

ik durf het haast niet te hopen.

maar het is erg vreemd dat ik gisteren was bruinige afscheing had en smiddags ineens helemaal niets meer ik ga nu wel met vrees naar de wc bang dat het toch nog doorzet.

liefs suus

Hallo meiden,

@Rimke, wat luek om weer wat van je te horen, we dachten er op hetzelfde moment aan om hier weer een bericht achter te laten zag ik. Ik snap precies wat je bedoeld over je gevoelens dat je weer moet gaan werken, maar ik kan je vertellen, het valt mee, het is ook weer lekker om te werken. En als je dan afgewerkt bent, vlug naar huis naar die kleine uk, Alles goed met haar? Ik hoop ook dat we die IVF niet nodig hebben, maar daar ga ik maar niet vanuit. Je ziet hier wel weer hoe 't afloopt, succes morgen.

@Suus, wat raar ja dat die afscheiding weer weg is. Gewoon morgen bellen. Heb je nog een test in huis? Je krijgt zo toch hoop he? Ik weet precies hoe je je voelt, die onzekerheid, die hoop en je weet niks, echt balen. Hou me op de hoogte he? Succes meid.

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan