Stellingen.....

"wat doe je als je kleine ligt te slapen als jij eigenlijk even weg wilt"

In theorie zeg ik, wachten tot de kleine wakker wordt, maar helaas werkt het niet altijd zo. Ik werk de middagen dus ik heb 's ochtends maar even om dingen te doen. Soms moet ik gewoon even de deur uit en kom ik niet uit met eten en slapen van twee kindjes. NU moet ik wel zeggen dat ik het geluk heb tijdelijk naast mijn ouders te wonen en mijn vader heeft een eigen bedrijf aan huis en is dus altijd thuis. Dus als het echt nodig is en Jojanneke slaapt nog, dan breng ik mijn vader de babyfoon en ga snel even naar de winkel.

Stelling: de opvoedkundige tik moet kunnen.....

Nee ik vind slaan echt een teken van zwakte, maar ik kan me soms wel voorstellen als mensen toch even hun beheersing verliezen en toch een tik over de vingers of voor de billen geven.

Carina

Stelling: de opvoedkundige tik moet kunnen:

Daar wilde ik graag op reageren. NEE, ik vind dat het niet moet kunnen en ik zal er dan ook alles aan doen, dat het nooit gebeurd, want ik denk dat het meer slecht als goed terweeg brengt!

Maar, ik kan me heel goed voorstellen, dat mensen hun controle kunnen verliezen.
Toen Noah 5 weken was, had hij last van het kiss syndroom. Hij huilde( lees krijste) de hele dag.. Je kon niks met hem, ik wist dat hij pijn had en toch ben ik toen naar twee weken huilen, bijna de controle verloren.
Ik wilde hem, echt door elkaar schudden en desnoods slaan  om hem te laten stoppen met huilen. Ik heb het gelukkig niet gedaan, maar voel me tot de dag van vandaag schuldig, dat ik die gedachten heb gehad, want hij was zo klein en hij had echt pijn. Na dat punt, zijn wij de zelfde dag nog bij een oteopaat beland en de dag daarna had ik een ander kindje. En hij lacht nu alleen maar en is altijd vrolijk.. Ik ben zo blij dat ik het niet gedaan heb, maar ik kan mensen die het overkomt wel begrijpen.....
Oke lang verhaal, maar dan ben ik het  eindelijk een keer  kwijt..

Nieuwe stelling: later op een gemengde school of niet?

ik vind een gemengde school niet erg, zolang het maar niet te overheerstent is.
begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb helemaal niets tegen andere culturen, maar ik woon nu in rotterdam west, als ik nathalia hier op school zou doen, zou ze de enige blanke zijn. ik ben bang dat ze dan gediscrimineerd wordt, omdat ze dan de enige blanke is.
dus het moet dan wel echt gemengd zijn, dan vind ik dat er niks aan de hand is.

nieuw stelling:

je kindje uit logeren laten gaan, omdat opa en oma dat zo leuk vinden (en je die niet teleur wilt stellen ), of je kindje thuis laten omdat jij er nog niet klaar voor bent om je kindje uit handen te geven?

hoi hoi..ik zou mn dochter pas uit logeren laten gaan,ook al is het bij opa en oma daar ze nu ook al vaak is als wij werken,als wij daar aan toe zijn.vorige week kwam ik voor die keuze te staan,maar ben toch blij dat ik heb gekozen voor nog ff niet logeren.ik vind het zo fijn om mijn kleine meissie nog ff te knuffelen als ik s morgens wakker ben.

nieuwe stelling;wel of niet al kleine stukjes mee voorop de fiets als het stabiel kan zitten?groetjes,karin

In eigen bedje aangezien Zifjon echt NIET gaat slapen tussen ons in en het als een groot feest ziet en wij dan ook geen rust hebben.

Wel of niet tweedehands kleding

OOOOOOh zat weer verkeerd te kijken.
Maar WEl al stukjes mee op de fiets.   Toen Zifjon 7 maanden was kon hij al rdedlijk stabiel zitten, toen hebben wij groen licht van het CB gekregen en nu vind hij het leukste wat er is hij kan alles zien en geniet van de wind.

Maar mijn stelling was:

WEL OF GEEN TWEEDEHANDS KLEDING/SPULLEN

hm het verschild tussen de spullen kijk kleding zou ik nooit 2e hands kopen.
maar de baby kamer hebben we dan wel weer 2e hands gekocht (was wel super staat)
maar goed ja en nee dus

nieuwe stelling:

reageren op het krijsen of niet

en hier bedoel ik mee,
caithlyn heeft nu al een paar dagen dat je elke keer krijst niet huilend of boos maar vind ze denk ik intressand om zich zo te horen maar goed hoe reageren jullie hier op??

ik zei er eerst wat van maar nu reageer ik niet in de hoop dat ze ermee stopt op den duur haha

mijn ervaring: negeren.
in het begin vond ik het ook wel grappig, dat er zooo veel volume uit nathalia kwam hihihi maar ze snapte dat ik het leuk vond en bleef doorgaan. ik heb een paaar keer nee geroepen maar dan krijg ik zo'n ondeugende lach van haar. daarna ging ik negeren en nu doet ze t niet meer :D

nieuwe stelling:

je kindje af en toe een patatje in zijn/haar handen geven of totaal geen vetten geven aan je kindje?

liefs, do

Terug
Bovenaan