He meiden, ik ben een tijdje 'afwezig' geweest. Wat is er een boel gebeurt zeg!
@ Noor, wat een klap zal dat nieuws zijn geweest. Wat knap dat je het om weet te zetten in iets moois, als zo'n instagrampagina. Het is jullie mega gegund dat het mag lukken, al is het traject anders dan jullie hadden gehoopt. Ik ga je volgen en voor jullie duimen.
@ Skippy, gefeliciteerd! Wat een goed nieuws zeg, hopelijk kun je gaan genieten van dat mooie wondertje in je buik en heb je en voorspoedige zwangerschap. Mooi ook dat je hier mee wilt blijven schrijven, altijd welkom natuurlijk.
@ alle nieuwe dames, welkom! Hopelijk vinden jullie hier wat steun en ruimte om te delen.
Ik vergeet vast het een en ander, al heb ik alles wel teruggelezen. Sorry als ik iets belangrijks oversla, dat is niet zo bedoeld natuurlijk! Ik las dat een aantal inmiddels naar de gynaecoloog gaan, ik hoop dat dat duidelijk zal geven. Spannend ook wel gok ik.. Zal voor jullie duimen!
Ik was zelf even van de radar door een vakantie en wat andere dingen die ik aan mijn hoofd had. Het fijne daarvan is dat ik ook niet zo bezig was met mijn cyclus e.d. Inmiddels zit ik op cyclus dag 30 en denk dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong heb gehad. Wat top zou zijn: een cyclus van rond de 38 dagen deze maand in dat geval!
Ik ben aan het temperaturen sinds deze maand en word daar nog niet helemaal wijs uit, alsin dat ik sowieso geen stabiele temperatuur heb. Of een niet werkende thermometer.. ? Nog meer dames die dat doen en af en toe wat verschil zien? Inmiddels is mijn temperatuur in ieder geval gestegen en heb ik pijnlijke borsten, dus ga er maar vanuit dat ik over een week ongeveer ongesteld word.