Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

Hè Noor, wat een vreselijke rotnieuws zeg.. :( 
Weet echt niet goed wat ik kan zeggen... Ik hoop dat ze toch nog een hoop voor jullie kunnen betekenen en dat jullie er samen goed over kunnen praten en steun vinden bij elkaar.
Succes voor de toekomst! Dat jullie droom mag uitkomen

Hey Noor,
wat een naar nieuws zeg! Hopelijk kan een van de trajecten jullie wens nog in vervulling laten gaan! 
heel veel sterkte de komende tijd! 

hoe is het met de anderen? 

Ah Noor, wat naar nieuws :(
Sluit mij aan bij de rest. Hopelijk kan het traject nog iets voor jullie betekenen en heeft het een goede afloop!

[quote quote=10349915]Hey Noor, wat een naar nieuws zeg! Hopelijk kan een van de trajecten jullie wens nog in vervulling laten gaan! heel veel sterkte de komende tijd! hoe is het met de anderen?[/quote]
Inmiddels zit ik op cyclusdag 54. Nog geen eisprong gehad. Mn cyclus is dus nu al 10 dagen langer dan m'n vorige (eerste na stoppen met de pil). Hoop dat er binnenkort wat gaat gebeuren. 

He meiden, ik ben een tijdje 'afwezig' geweest. Wat is er een boel gebeurt zeg! 
@ Noor, wat een klap zal dat nieuws zijn geweest. Wat knap dat je het om weet te zetten in iets moois, als zo'n instagrampagina. Het is jullie mega gegund dat het mag lukken, al is het traject anders dan jullie hadden gehoopt. Ik ga je volgen en voor jullie duimen. 
@ Skippy, gefeliciteerd! Wat een goed nieuws zeg, hopelijk kun je gaan genieten van dat mooie wondertje in je buik en heb je en voorspoedige zwangerschap. Mooi ook dat je hier mee wilt blijven schrijven, altijd welkom natuurlijk. 
@ alle nieuwe dames, welkom! Hopelijk vinden jullie hier wat steun en ruimte om te delen. 
Ik vergeet vast het een en ander, al heb ik alles wel teruggelezen. Sorry als ik iets belangrijks oversla, dat is niet zo bedoeld natuurlijk! Ik las dat een aantal inmiddels naar de gynaecoloog gaan, ik hoop dat dat duidelijk zal geven. Spannend ook wel gok ik.. Zal voor jullie duimen! 
Ik was zelf even van de radar door een vakantie en wat andere dingen die ik aan mijn hoofd had. Het fijne daarvan is dat ik ook niet zo bezig was met mijn cyclus e.d. Inmiddels zit ik op cyclus dag 30 en denk dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong heb gehad. Wat top zou zijn: een cyclus van rond de 38 dagen deze maand in dat geval!
Ik ben aan het temperaturen sinds deze maand en word daar nog niet helemaal wijs uit, alsin dat ik sowieso geen stabiele temperatuur heb. Of een niet werkende thermometer.. ? Nog meer dames die dat doen en af en toe wat verschil zien? Inmiddels is mijn temperatuur in ieder geval gestegen en heb ik pijnlijke borsten, dus ga er maar vanuit dat ik over een week ongeveer ongesteld word. 

Ik denk dat ik m'n LH piek gevonden heb! Alleen tijfel ik nog erg.. ik gebruik de sensitest extra gevoelig dipsticks. Nu heb ik altijd wel een licht streepje sinds ik test. Nu kreeg ik gister super elastische doorzichtige afscheiding. Vanmorgen getest met sensitest en de streepjes zijn even donker. Ik had nog 2 CB digitale testen maar die gaven geen smiley.. Lastig dus maar meerdere signalen wijzen erop dat mn eisprong eraan komt. We hebben het gisteren al gezellig gemaakt omdat ik door de elastische afscheiding al zo'n vermoeden had. Vanavond weer maar gezellig maken en hopen op het beste haha. Dit zou dan onze eerste kans zijn. Duimen maar!   https://myalbum.com/album/qc8N7BNM2P7Q  Geen idee of de foto het zo doet?

https://myalbum.com/photo/deEfQoB7ugmN/1k0.jpg dit is net na het testen vanmorgen.

Die lijkt inderdaad wel net zo donker Jessica! Spannend! 
@alittlebite dat zou een nette cyclus zijn, 38 dagen.. hopelijk heb je het goed aangevoeld! 

ik denk ook LH piek te hebben gevonden.. het was met de Kruidvat ovulatie testen.. nu lees ik daarvan wel dat het niet altijd even betrouwbaar is, maar hij liep wel mooi op.. zaterdag was hij bijna paars, zondag was hij even donker als de test streep.. wil morgen nieuwe testen halen (ze waren op) om te kijken of hij terugloopt.. dan is het wel betrouwbaar te noemen neem ik aan.. als nu m'n eisprong zou zijn, dan heb ik wel een nieuw symptoom, namelijk gevoelige tepels.. dat had ik vorige cyclus ook 14 dagen voor m'n menstruatie begon.. ach we gaan het zien..

Terug
Bovenaan