@Loike, ik vond het ook lastig wanneer ik zou moeten gaan testen. Mn eerste cyclus was 44 dagen maar ik had geen idee hoelang de volgende zou duren.. Op 1 juli werd ik ongesteld en vanaf 11 juli ben ik gaan testen. Pas vandaag op 25 augustus een positieve test. Heel lang dagelijks getest dus maargoed dat was voor mij de enige manier om erachter te komen! Nu ik weer wanneer mn eisprong is ben ik ook achter wat dingetjes gekomen om het mogelijk aan te herkennen voor de toekomst zodat ik niet zo lang moet testen.
@Danielle, Welkom hier! Hopelijk vind je wat steun hier in het topic! Veel afvallen heb ik zelf geen ervaring mee maar lijkt me zeker lastig.. Een kinderwens lijkt me daarentegen wel een mooie motivatie! Misschien kan je hulp van een diëtist krijgen?
@Danielle, Welkom hier! Hopelijk vind je wat steun hier in het topic! Veel afvallen heb ik zelf geen ervaring mee maar lijkt me zeker lastig.. Een kinderwens lijkt me daarentegen wel een mooie motivatie! Misschien kan je hulp van een diëtist krijgen?