Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

[quote quote=10350508]Die lijkt inderdaad wel net zo donker Jessica! Spannend! @alittlebite dat zou een nette cyclus zijn, 38 dagen.. hopelijk heb je het goed aangevoeld! ik denk ook LH piek te hebben gevonden.. het was met de Kruidvat ovulatie testen.. nu lees ik daarvan wel dat het niet altijd even betrouwbaar is, maar hij liep wel mooi op.. zaterdag was hij bijna paars, zondag was hij even donker als de test streep.. wil morgen nieuwe testen halen (ze waren op) om te kijken of hij terugloopt.. dan is het wel betrouwbaar te noemen neem ik aan.. als nu m’n eisprong zou zijn, dan heb ik wel een nieuw symptoom, namelijk gevoelige tepels.. dat had ik vorige cyclus ook 14 dagen voor m’n menstruatie begon.. ach we gaan het zien..[/quote]
Spannend CJS! Hopelijk heb je het goed aangevoeld. Maar als ik het zo lees klinkt het wel als je LH piek!

@Jessssica, spannend hè. Ik heb in het verleden wel eens ovulatietesten gebruikt en snapte er nooit ene snars van.. advies oid zal ik dan ook maar niet geven.. ? Ik duim voor je dat het gaat lukken! 
@CJS, spannend zeg! Ik heb ook gevoelige borsten/tepels vanaf mijn eisprong, altijd wel een helder teken ook ofzo. Ik hoop voor je dat het raak mag zijn! 
Ik had vanochtend ineens bloedverlies, wat nog niet aan de hand hoort te zijn met een eisprong die vermoedelijk vorige week woensdag was. Ook geen druppels oid maar wel echt een redelijke hoeveelheid. Ik wacht maar keurig af.. m'n temperatuur was vanochtend nog wel hoog en mijn borsten doen ook nog zeer. Als het gewoon mijn menstruatie is dan is het voor mijn doen een hele korte cyclus: 30 dagen. Anderzijds vind ik het niet zo hoopvol dat ik dan 5/6 dagen na mijn eisprong al ongesteld word.. Afwachten maar. 

Hi meiden,
Hebben jullie ervaring met ovulatietesten van Action? Ik gebruik deze nu voor het eerst.
Het lijkt alsof mn piek is geweest, dat zou dus veeel vroeger zijn dan de afgelopen cyclussen.
https://www.mupload.nl/img/klb2jkp3f2.jpeg
wat denken jullie?
zou echt zo fijn zijn, want dan is mn cyclus zo'n 29/30 dagen en dat is echt meer dan een half jaar niet meer zo geweest. 

[quote quote=10350729]Hi meiden, Hebben jullie ervaring met ovulatietesten van Action? Ik gebruik deze nu voor het eerst. Het lijkt alsof mn piek is geweest, dat zou dus veeel vroeger zijn dan de afgelopen cyclussen. https://www.mupload.nl/img/klb2jkp3f2.jpeg wat denken jullie? zou echt zo fijn zijn, want dan is mn cyclus zo’n 29/30 dagen en dat is echt meer dan een half jaar niet meer zo geweest.[/quote]
Lijkt er toch sterk op! Zou heel fijn zijn! 

Ik heb vandaag nog een ovulatie test gedaan en deze was doorslaggevend! Knaller van een paarse streep! Eerste ronde is een feit! 

@alittlebite , hmm lastig. Sommige kunnen wel een korte fase hebben tussen eisprong en menstruatie maar 5/6 dagen zou wel snel zijn.. afwachten  maar! 

@alittlebite hmm dat is wel gek zeg! Misschien een innestelingsbloeding? Die zijn verschillend van hoeveelheid. Of misschien toch je eisprong eerder gehad? Hopelijk zet je menstruatie niet door, of wel dan kan je in ieder geval naar de volgende ronde en is je cyclus netjes! 

@yen dat lijkt inderdaad op je piek hoor! Dat zou wel fijn zijn zeg dat je dan een nette cyclus hebt gehad!
@jessica spannend!!! Hopelijk op goed nieuws over 2 weken! 

ik hoop zo dat we afgelopen weekend nog op tijd zijn geweest en het raak is.. we trouwen in september en wat zou het te gek zijn als we dan een aankondigingsfoto kunnen maken die we een aantal weken later met familie en vrienden kunnen delen! Probeer niet teveel te hopen, maar het zou niet beter uit kunnen komen!

Hoi Dames, 
Wat fijn om jullie ervaringen te lezen. Ik heb helaas ook last van lange cyclussen. Ook heb ik flinke overgewicht. Ik zal even mijn verhaal vertellen. 
In november 2018 hebben wij besloten om voor ons 1ste kindje samen te gaan. (ik heb wel al een dochter van 10 uit een vorige relatie).
In december gingen wij naar de huisarts om mijn spiraal te laten verwijderen. Dit kreeg de huisarts zelf helaas niet voor elkaar. Doorgestuurd naar het zh. Daar kregen ze hem er in eerste instantie ook niet uit en is hij op de operatiekamer verwijderd. De draadjes waren helemaal vergroeid waardoor ze hem niet makkelijk konden verwijderen. Uiteindelijk is mijn spiraal op 18 jan 2019 verwijderd
 2 dagen na het verwijderen van mijn spiraal werd ik ongesteld. 59 dagen later weer. Dat het iets langer duurt is normaal je lichaam moet wennen. Daarna duurde het alleen wel heel lang. Op 90 ben ik naar de huisarts geweest. Die heeft primolut voorgeschreven en toen werd ik met dag 102 ongesteld.
Daarna veel lange cyclussen gehad namelijk: 67, 57, 37, 43, 31, 85, 48 en als laatst 36. Nu zit ik op dag 19 van mijn cyclus. 
Ondertussen ben ik wel al bij het ziekenhuis geweest maar die zeggen inderdaad heel hard van ga maar afvallen. Helaas is dit niet even 1,23 gebeurd. Ze hebben wel wat bloedonderzoek gedaan en een vluchtige echo en daarmee vast gesteld dat ik PCOS heb. Verder onderzoek willen ze dus niet doen vanwege mijn overgewicht. 
Ik vind het fijn om met andere meiden te kletsen die in hetzelfde schuitje zitten. 
Groetjes, 
Danielle (30 jaar)

Wow, wat een hoopgevende berichten allemaal! Hopelijk een vruchtbare periode in dit topic :)
Ik zit momenteel op dag 10 van mijn cyclus (eerste met teunisbloemolie en eerste met ovulatietesten) en twijfel eigenlijk wanneer ik daarmee zou beginnen,juist door de lange en onregelmatige cyclus.. vanaf wanneer testen jullie?
@daniellebritt, welkom! Hopelijk vind je hier ook steun onder lotgenoten zullen we maar zeggen. Had je voor de zwangerschap van je eerste kind ook al zulke cyclussen eigenlijk? En heeft de arts wel gezegd vanaf welk punt ze je wel verder willen/helpen, of hulp aangeboden bij het afvallen? Er blijft natuurlijk ook nog een kans dat het in de lange en onregelmatige cyclussen toch nog raak gaat zijn. Laten we hopen dat iedereen hier een vruchtbare uitkomst mag krijgen :)

Terug
Bovenaan