Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

Ik heb bij bol testen gekocht van telano, was voordelig als je er 50 kocht, dus kan inderdaad nog even vooruit :p 

Hé meiden, 
@Loike, wat een gedoe hè die testen. Voor het goede doel zullen we maar zeggen. Het hoeft zeker geen veel te lange, nutteloze cyclus te worden, maar kan je gevoel zeker begrijpen. Ik duim dat je ernaast zit! ? Hopelijk geeft het vooruitzicht van de afspraak bij de gynaecoloog ook wat rust. 
@Jessssica, wat spannend! Is donderdag je NOD? Hopelijk had je een fijne vakantie! 
@ CJS, hoe gaat het met jou?! 

Ik heb net m'n menstruatie achter de rug na mijn tot nu toe kortste cyclus ooit sinds het stoppen met de pil: 37 dagen. Heel fijn en ik hoop op een voorbode voor meer ritme, maarja daar heb ik niet zoveel over te zeggen. Vandaag zit ik op dag 7 en ik ben sinds vorige week gestart met teunisbloemolie. Hopelijk een 'baadt het niet dan schaadt het niet'.. en weer keurig m'n temperatuur bijhouden. Dus we gaan het zien!  

@alittlebite,  fijn dat je cyclus nu korter was! Hopelijk worden ze daarna steeds wat korter!
Klopt, donderdag is m'n NOD! Ik ga wel (als ik niet ongesteld wordt) proberen echt pas donderdag of vrijdag te testen! Hoop dat ik mezelf kan inhouden haha. 
Vakantie was heerlijk!

@Loike; nodige kwaaltjes, begin erg moe en vorige week erg misselijk. Als ik wat regelmatig eet gaat het goed :)  Heb afgelopen vrijdag echo bij de gyn gehad, was allemaal goed. Volgende week dinsdag bij de verloskundige.
Hoe is het met jou? :)
@IrisB; wat frustrerend hè, weet je al wanneer je naar de gyn mag?

Wat fijn Skippy dat alles goed gaat!
@Iris, balennn.. hopelijk is het einde van deze cyclus in zicht!
Vooralsnog ben ik niet ongesteld. Ook niet het gevoel alsof het eraan komt. Maar ook geen andere symptomen ofzo. Ik ga morgenochtend testen!

Terug
Bovenaan