Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

Hey allemaal,
Hoe is het met iedereen?
Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en gelijk 3 drempels over, voor mijn gevoel.
Op de inwendige echo was niks bijzonders te zien. Mijn eisprong is net geweest. (Zelf gevonden met ovulatie test vorige week! ?) Nu dag 37.
Ik moet aan het begin van m'n nieuwe cyclus (verwacht over 1-1,5 week) bloedprikken om een aantal waardes te meten.
Verder moet m'n vriend ook een potje inleveren volgende week.
Dus we zitten in de molen. Nu even loslaten en de verdere onderzoeken afwachten, want we kunnen nu wel van alles bedenken maar dat heeft geen zin...

@IrisB Fijn dat je je eisprong hebt gevonden. Denk je dat de Teunisbloem olie capsules geholpen hebben? 
Fijn dat de echo ook goed was. 

Hier staat ook een afspraak gepland in het ziekenhuis, eind november. Begin het steeds spannender te vinden. Ook omdat ik dus al zolang geen echte menstruatie heb gehad heb ik af en toe echt horror scenario's in mijn hoofd. Maar wat jij oo k zegt, je kunt nu van alles bedenken maar dat heeft geen zin. 

Hee Lieke,

Tja, dat vind ik lastig om te zeggen. Ik heb ze namelijk ook geslikt in een cyclus boven de 70 dagen en ben daar toen halverwege mee opgehouden.

Ook spannend voor jou! Als ik er op terug kijk viel het dus heel erg mee.

Ik wil trouwens ook even wat ongemakkelijks met jullie delen, want ja waar kun je het anders even kwijt..?

Deze week ben ik behoorlijk emotioneel, wat opzich niks voor mij is. Gisteravond (week na eisprong) ontzettende krampen / steken in m'n buik. Lag dubbel gevouwen op de bank. Vanmorgen sinds jaren (denk als kind voor het laatst) een soort diarree. (Jep ongemakkelijk) Eigenlijk alleen vocht. Sorry voor details, maar moet het even kwijt.
Dus dan ga je googlen hè... Pfff nog een week totdat m'n menstruatie zou moeten beginnen.. of niet...

@Loike, wat spannend en tegelijk verwarrend dan hè.. Wie weet was je eisprong inderdaad al geweest. Maar heb ook wel eens vaker gehoord dat mensen geen enorme 'knaltest' kregen en de donkerste test toch gewoon een eisprong was. Hopelijk geldt dat voor jou ook. Spannende weken dus. Hopelijk met mooi resultaat. 
Ik mag over anderhalve week voor de echo, komt al steeds wat dichterbij. Ik voel me deze week niet zo top; hoofdpijn, moe.. gewoon algeheel niet zo lekker. De misselijkheid neemt wel iets toe, maar is gelukkig heel goed te doen. Verder vooral ontzettend pijnlijke borsten. Die groeien harder dan toen ik een puber was.. ? 
@IrisB, wat fijn enerzijds dat er niets op de echo te zien was. En wat top dat je zelf je eisprong al gevonden had, spannend waar dat misschien toe leidt! :) Hopelijk brengen de onderzoeken meer duidelijkheid. Lastig hè, met die kwaaltjes voor NOD, wat dat dan is. Ik was ongelofelijk hormonaal in de dagen voor mijn NOD en heb toen ook  vier dagen voor NOD (als een soort impuls bijna) getest. Maar het had net zo goed mijn naderende menstruatie kunnen zijn, al voelde het voor mij wel echt anders. Die steken herken ik ook, al waren ze bij mij niet zo pijnlijk dat ik mijn dagelijkse dingen niet gewoon kon doen. Tegelijkertijd wil ik je geen valse hoop geven. Spannende week.. ?
@Lieke, wat spannend dat er een onderzoek gepland staat. Kan me voorstellen dat je al twintig scenario's bedacht hebt.. hopelijk straks meer duidelijkheid! 

Hey allemaal, vandaag 2 dagen voor nod een hele lichte zwangerschapstest... Over twee dagen weer testen.

https://www.mupload.nl/img/yetcoy.jpg

Oh Iris, wat leuk! Ik zie hem ook :) had je symptomen dat je voor je nod ging testen?

Ik ben vorige week een week weggeweest en heb de ovulatietesten thuis gelaten, in de hoop even los te komen. Had wel 2 dagen wat kramp onderin de buik en de dag daarna gevoelige tepels, en rekbaar eiwitachtig slijm.. vorige keer had ik dit ook rond de positieve ovulatietest. Ik ga er dus vanuit dat ik wel een eisprong heb, maar dan rond dag 30. Wat betekent dat ik nu een week voor nod zit, en weer ga hopen op zwangerschapsgerelateerde symptomen ofzo.. wat kun je jezelf toch gek maken. Nog 2 weken tot de afspraak op fertiliteit, dan hoop ik toch eindelijk meer duidelijkheid te krijgen. 

Hoe gaat het met iedereen verder?

Terug
Bovenaan