Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

Ik had nog steeds geen telefoontje gehad voor een afspraak, wat volgens de huisarts wel kwam. Ik heb zelf gebeld naar gynaecologie en kon een afspraak maken. Eerste mogelijkheid was 2 oktober. Ben 1 oktober met de pil gestopt, dus dan hebben we dat jaar ook weer rond.
Vandaag inmiddels alweer 100 dagen geen menstruatie in zicht... Hopelijk komt dat snel, dan wil ik voor oktober in ieder geval ovulatietesten al gaan proberen en ik denk ook maar de teunisbloemolie. Baat het niet dan schaadt het niet hè. En hopelijk ondertussen het een beetje los le kunnen laten, ik kan toch niet meer doen..
Hoe gaat het met jullie allemaal ondertussen?

[quote quote=10346705]Ik had nog steeds geen telefoontje gehad voor een afspraak, wat volgens de huisarts wel kwam. Ik heb zelf gebeld naar gynaecologie en kon een afspraak maken. Eerste mogelijkheid was 2 oktober. Ben 1 oktober met de pil gestopt, dus dan hebben we dat jaar ook weer rond. Vandaag inmiddels alweer 100 dagen geen menstruatie in zicht… Hopelijk komt dat snel, dan wil ik voor oktober in ieder geval ovulatietesten al gaan proberen en ik denk ook maar de teunisbloemolie. Baat het niet dan schaadt het niet hè. En hopelijk ondertussen het een beetje los le kunnen laten, ik kan toch niet meer doen.. Hoe gaat het met jullie allemaal ondertussen?[/quote]

Ik heb ook teunisbloem gekocht. Zodra ik weer ongesteld wordt wil ik er mee gaan starten. Ook met het idee, baat het niet dan schaadt het niet!

Vandaag had ik een telefonische afspraak met de gynaecoloog.. moet mijn bmi onder 35 krijgen om überhaupt behandeling te gaan krijgen. Wel ga ik naar een lifestyle coach vanuit de fertiliteitskliniek om te kijken waar ik hulp nodig heb ik het afvallen.. heb daar vrijdag mijn eerste afspraak, super dat het zo snel al kon! wel moet ik met mijn volgende cyclus op dag 3 bloed prikken om andere oorzaken dan pcos uit te sluiten.. hopelijk duurt mijn huidige cyclus niet zo lang als de vorige dan kunnen we snel door met onderzoeken..
@loike 2 oktober dat duurt nog lang! Zo'n lange wachtlijst? 

@CJS, fijn dat je daar zo snel terecht kunt en ze ondertussen al het een en ander onderzoeken! Hopelijk gaat het je allemaal lukken!
Ik had op de website idd al gelezen dat er een wachttijd van 56 dagen is, ik vrees de nasleep van de eerste coronogolf.. Ik woon in het zuiden van het land en hier is de eerste corona besmetting geweest. Snap ook wel dat er dringendere zorg is (ik werk in de radiotherapie en zie wat voor gevolgen lang wachten kan hebben) 
Er zit niets anders op en ik weet in ieder geval tot wanneer ik moet wachten, dat is ook al iets ;)

Hi meiden,
Hier ook een onregelmatige cyclus. Ik ben september vorig jaar bevallen van een zoontje en daar hebben we 11 maanden over gedaan. Cyclus varieert van 31 tot 39 dagen. Misschien niet zo lang als sommige van jullie... maar wel lang ;)
Ik ben uiteindelijk na 6 maanden in het ziekenhuis beland. Toch even alles na laten kijken. Hormonen waren goed. Eierstokken goed. En heb een HCG gehad (doorspoeling eileiders). Niet vanwege lange cyclus, maar om te kijken of ik geen verstoppingen had. Maand erop was ik zwanger, maar werd helaas een miskraam. De maand daarop weer raak en mijn zoontje is nu 11 maanden.
Wat ik ermee wil zeggen: gewoon net zoveel kans om zwanger te worden. Alleen lastig te bepalen wanneer de eisprong is. Ik heb de Clearblue ovulatietesten gebruikt (met smiley) en dat is perfect. Zit je altijd goed.

Overigens nu na een zwangerschap + bevalling nog steeds onregelmatige cyclus. Vorige maand voor het eerst onder de 30 (29), maar deze maand weer 35 en de maand ervoor 39. Ik denk dat het gewoon bij mij hoort ;)

Het is rustig op dit forum, veel mensen op vakantie?
@Loike wat moet jij lang wachten zeg! Snap dat je er begrip voor hebt, maar snap ook dat je graag meer duidelijkheid wilt..
@CJS; succes! Spannend allemaal wat het gaat brengen.

Ik hoop voor jullie allen dat jullie binnenkort een positieve test in handen hebben (eventueel met regelmatigere cyclus)
Ik ben woensdag gebeld dat de eerste ronde clomid z'n werk heeft gedaan en ik een goede eisprong heb gehad, de eerste goede kans sinds juli 2019 gestopt te zijn met de pil! En ik mocht vrijdag testen en het is niet te geloven, maar deze was positief! Heel onwerkelijk nog steeds, maar heel blij! Gun jullie dat allemaal ?

Mijn cyclus gaat weer richting de 40 dagen. Ik heb woensdag weer een afspraak bij de ha, want de provera kuhr heeft blijkbaar niet geholpen om de cyclus te resetten... :(
Laat jullie weten wat er uit komt!

Terug
Bovenaan