Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@Robje88; oooh spannend! Hoop voor je dat het raak is.. Ik vind het vreselijk dat wachten totdat je gaat testen. Waarschijnlijk ga ik ook dit weekend testen.

Heb sinds gisteren echt borsten a la Lola Ferrari hahaha. Zie er ook van alles aan.. aderen en ook witte bultjes op de rand van het tepelhof. Ook de borst zelf bevat van die kippenvelbultjes... kent iemand dit? Daarnaast had ik gisteren kleine steken in mijn vagina zelf.. Heel apart...
 
@dandeleon heel apart inderdaad...

De symptomen van jou en robje klinken in ieder geval wel hoopgevend!

Zit zelf op dag 17 van m'n cyclus, 4 dpo. Af en toe gevoelige tepels, en veel waterige, beetje witte afscheiding, maar volgens ovu test en temperatuur is m'n ovulatie al geweest.. verder geen kwaaltjes. Ben er deze maand gelukkig wat minder mee bezig, voor m'n gevoel gaan de dagen wat sneller deze maand. Hopelijk heb ik ook het  geduld om te wachten met testen!
 
Hee lieve meiden, hoe gaat het met jullie? Het is alweer 3 weken nadat de miskraam begon. Feitelijk zou ik alweer zwanger kunnen zijn, ik hoop het zo. Toch denk ik het niet, zo snel en ik ben er zo mee bezig. Zo nu en dan zijn mijn borsten aan de zijkanten gevoelig. Heb ik eetbuien of na 3 happen zit ik bomvol. Eind van de middag kak ik in en wil slapen, maar daarvoor natuurlijk 5 keer naar het toilet. Dan lig ik wakker van hoofdpijn en om 5.00 ben ik klaar voor het eerste toiletbezoek van de nieuwe dag. "Normaal" had ik hier niets achter gezocht maar nu ben ik te (te) veel mee bezig. Hopelijk ben ik er de volgende cyclus minder mee bezig. X
 
@chantal, ik hoop dat Je symptomen kloppen en dat je deze ronde meteen weer een positieve test hebt! Ik vind het heel begrijpelijk dat je er veel mee bezig bent.

ik merk nu dat ik er ook te veel mee bezig ben. gisteren onverwachts een dagje vrij, dan ga ik toch meer letten op kwaaltjes. Veel lichte krampjes, lage rugpijn en steekjes in m'n onderbuik. Als ik voor m'n vriend een cappuccino maak vind ik de geur stinken, dat heb ik ook met andere bepaalde etensgeuren. Maar dat kan  ook komen doordat ik sinds kort definitief gestopt ben met roken. Mijn temperatuur is vanochtend 0,5 graden gedaald, hoop dat ie weer omhoog gaat. Nog een week geduld hebben...
 
Hallo meiden,

Hier nog steeds krampen, maagzuur, pijnlijke borsten en m'n broek die heel strak om m'n buik zit. Het is echt niet normaal, helemaal als ik gegeten heb, dan gaat de knoop los. Heb echt het gevoel alsof m'n buik in de weg zit. Vanochtend vroeg werd ik wakker van de misselijkheid. Ik verwacht dit weekend m'n menstruatie. Kan toch niet anders met die krampen? Gisteren zo'n vroege test gedaan, die was negatief. Maar mijn vriend wil wachten met een volgende test tot ik een week overtijd ben. Snap ik ook wel want voor hetzelfde geld ben ik gewoon nog onregelmatig.

Het klinkt heel stom maar als het niet raak is vind ik het niet zo heel erg. Ten eerste omdat ik er al een tijd vanuit ga dat het deze ronde niet gelukt is en ten tweede omdat we nog 2 mooie vakanties in het vooruitzicht. We gaan naar Bali en Las Vegas.

@Dandeleon hoe staat het er bij jou voor?

@Chantal P ik snap je wel, ik denk dat ik er ook meer mee bezig zou zijn na een miskraam. Probeer afleiding te zoeken want dit moet wel heel veel energie kosten!

@Lily geduld is een schone zaak ;-)

 
Wow vage shit hier haha.... opnieuw reageren dan maar!
<p style="line-height: 24px; widows: 1;">@Lily; spannend he dat wachten..  Ik moet ook nog een week wachten en probeer ook zo min mogelijk na te denken over alles. Makkelijker gezegd dan gedaan  trouwens.</p>
<p style="line-height: 24px; widows: 1;">@Robje; naar dat je je nog zo rot voelt... Ik zou ook wachten totdat je overtijd bent. Hield je nou ook je temperatuur in de gaten? Ik heb zelf nog steeds dezelfde symptomen. Last van gevoelige tepels en borsten doen zelf af en toe zeer. Heb nu speciale topjes gekocht om aan te doen met slapen. Had laatst zo'n last werd er gewoon wakker van... kom me niet eens normaal omdraaien zonder er wakker van te worden. Gelukkig helpen deze wel goed...! Heb dit nog nooit zo ervaren. Sinds vandaag ook af en toe duizelig en ervaarde vanmiddag een vlaag van misselijkheid. Zit nu op 5 of 6 DPO. Had trouwens vanmiddag hele felle steken in mn baarmoeder, anders dan menstruatiepijn. Ik verwacht rond 20 mei mijn menstruatie (liever niet!). Dus eerder dan die datum ga ik denk ik niet testen. Of er moeten zulke gekke en duidelijke symptomen bij komen... mijn temperatuur blijft wel stabiel aan de hoge kant (37.0 - 37.5). Normaal zit ik rond 36.8 of 36.9. Verder zien we het wel...</p>
<p style="line-height: 24px; widows: 1;">@Chantal; jeetje wat heftig... Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het allemaal spoedig en fijn verloopt..!</p>
 
Terug
Bovenaan