Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Rosa, wat verschrikkelijk naar, veel sterkte! X



Robje, fijn dat Je zoveel leuke dingen in het vooruitzicht hebt! Ik heb zelf een paar dagen geleden ook last gehad van buikkrampen, wel wat minder heftig dan menstruatie krampen. Temp is weer omhoog, ik duim me gek!

sinds gisteren ook last van m'n borsten aan ze zijkanten bij m'n oksels zegmaar en gevoelige tepels.

dandeleon wanneer is jouw nod? Zou leuk zijn als we op dezelfde dag kunnen testen! :)
 
Jeetje Rosa wat een rot nieuws :( heel veel sterkte en begrijpelijk dat je minder actief wilt zijn op het forum. Hopelijk binnenkort weer een positieve test in handen!

Ik kan toch niet wegblijven van het forum, heb gewoon dagelijks meegelezen en dacht nu waarom reageer ik niet gewoon...

Dandeleon, Lily en Robje voor jullie alle drie erg spannend. Het klinkt hoopvol maar helaas weet je het nooit. Ik ga voor jullie duimen!

Logisch Chantal dat je er nu meer mee bezig bent. Het is al eerder gelukt en je hoopt natuurlijk dat het zo snel mogelijk weer lukt.

Vorige week heb ik bij mijn acupunctist te horen gekregen dat mijn ei dus wel bevrucht was en mijn lichaam me toch niet voor de gek heeft gehouden. Het is alleen misgegaan bij het innestelen en helaas 2 rondes geleden was dat ook al het geval. Dus de bevruchting lukt, alleen het gedeelte erna niet :(

Inmiddels zit ik op dag 12 en verwacht ik aan het einde van de week mijn eisprong. We zijn nu op vakantie dus we kunnen elke avond wat doen, hopelijk heeft het een positief effect.
 
@Svlok, ik moest even lachen toen je zei van dat wegblijven ;-)

Ik heb gelezen dat 50% van de zwangerschappen misgaan bij de innesteling maar de meeste vrouwen dit niet weten omdat het ongeveer gelijk valt met de menstruatie. Maar jij temperatuurt dus "helaas" maakt het je er heel bewust van. Wel positief dat bevruchting lukt toch? Dit kan je met je gynaecoloog bespreek en wie weet helpt de acupunctuur wel verder.

Hier nog geen menstruatie op dag 30. Borsten doen erg veel pijn en heb een mini onderbuikje. Wel krampen vanochtend dus ik verwacht nog steeds ongesteld te worden.

Ik moest gisteren wel lachen. Een vriendin vroeg of ik zwanger ben omdat ik er zo anders uit zie, alsof ik 3 weken vakantie heb gehad. Ik ben juist doodmoe hahahaha

Mijn hoofd staat ook niet naar testen. Moet vanavond met mijn kat naar de dierenarts en het ziet er niet goed uit
 
@Lily, mijn NOD is a.s. zaterdag... weet nog niet of ik dan al wil testen. Denk eigenlijk dat ik wacht totdat ik een paar dagen over tijd ben. Sinds vandaag enorm duizelig en last van opvliegers... behoorlijk irritant!
 
Jeetje rosa wat heftig. Hopen dat het snel weer raak is voor je. Sterkte in ieder geval.

En voor de andere meiden hoop ik dat alle testen positief zijn. Zou hartstikke leuk zijn.

En svlok wel fijn dat het bevrucht word. Weet je wel dat het eerste gedeelte in ieder geval werkt. Dat innestelen komt ook nog een keertje!

gaat er al iemand testen binnenkort?

ik moet nog 2 weken wachten tot de eerste echo, de tijd kruipt voorbij maar ik zit nog steeds op een wolk. Ik hoop zo dat alles goed gaat.
 
@Svlok, in ieder geval wel positief dat je eitjes wel bevrucht worden. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

@robje, Ik hoop dat alles goed komt met je kat, heb er zelf ook een en dat is echt m'n maatje!

@dandeleon, ik ga zelf testen op m'n nod als ik het geduld heb. Langer ga ik niet volhouden denk ik! Ik ken mezelf best goed haha. Ik ben laatste dagen als ik uit de douche kom ook heel erg duizelig, en "slapjes". Alsof ik flauw ga vallen ofzo. Was zondag zo duizelig dat ik ben gestruikeld en tegen het aanrecht ben gevallen, vol op m'n buik... maar ik ben van mezelf sowieso een kluns ;)

@avl, Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je een mooie echo krijgt :)

 
Robje, Haha erg he! Ja dat is zeker positief! Helaas voel ik het echt en merk het natuurlijk aan mijn temperatuur. Dinsdag hebben we een afspraak bij de gynaecoloog dus ga het dan wel aangeven en wordt kijken of we er iets tegen kunnen doen, zodat de innesteling wel lukt.

Je houdt ons wel in spanning, ben benieuwd of het nu dan toch raak is voor je. Heel veel sterkte met je kat, ik hoop dat het mee valt.

Avl, ook spannend natuurlijk voor jou! Ik hoop dat alles goed is en je na de echo gerustgesteld bent.
 
Hier neemt de spanning enorm toe. Gisteravond laat een kleine bruin/rode bloeding, sinds vanochtend alleen nog een beetje bruin tot bijna niets, vechten tegen de misselijkheid en de huid rondom mijn tepels ziet er anders uit. Ook zeer pijnlijke borsten. Als de bloeding vandaag niet toeneemt, ga ik zaterdag testen
 
Terug
Bovenaan