Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Wow vage shit hier haha.... opnieuw reageren dan maar...



@Lily; spannend he dat wachten..  Ik moet ook nog een week wachten en probeer ook zo min mogelijk na te denken over alles. Makkelijker gezegd dan gedaan  trouwens.



@Robje; naar dat je je nog zo rot voelt... Ik zou ook wachten totdat je overtijd bent. Hield je nou ook je temperatuur in de gaten? Ik heb zelf nog steeds dezelfde symptomen. Last van gevoelige tepels en borsten doen zelf af en toe zeer. Heb nu speciale topjes gekocht om aan te doen met slapen. Had laatst zo'n last werd er gewoon wakker van... kom me niet eens normaal omdraaien zonder er wakker van te worden. Gelukkig helpen deze wel goed...! Heb dit nog nooit zo ervaren. Sinds vandaag ook af en toe duizelig en ervaarde vanmiddag een vlaag van misselijkheid. Zit nu op 5 of 6 DPO. Had trouwens vanmiddag hele felle steken in mn baarmoeder, anders dan menstruatiepijn. Ik verwacht rond 20 mei mijn menstruatie (liever niet!). Dus eerder dan die datum ga ik denk ik niet testen. Of er moeten zulke gekke en duidelijke symptomen bij komen... mijn temperatuur blijft wel stabiel aan de hoge kant (37.0 - 37.5). Normaal zit ik rond 36.8 of 36.9. Verder zien we het wel...
 
Helaas heb ik slecht nieuws. Gisteren klein beetje bloedverlies. Vandaag echo: missed abortion. Was dus al langer het niet goed. Erg verdrietig. Morgen afspraak gynaecoloog om opties te bespreken. Hopelijk komt het snel spontaan.

Voorlopig zal ik wat minder op het forum zijn.

Ik wens iedereen heel veel succes en geluk!
 
@Rosa wat een verdrietig nieuws...heel begrijpelijk dat je even minder actief zal zijn. Sterkte!!!

@Dandeleon nee ik hou m'n temperatuur niet bij. En nog geen menstruatie te bekennen
 
Terug
Bovenaan