Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@Rosa82 het is heel erg aan het rommelen. Last van maagzuur, misselijk. Gisteren kon ik niet eens normaal een work out doen. De druk op m'n buik deed me bijna over m'n nek gaan. En ik was m'n tanden aan het poetsen (elektrisch) en zelfs dat deed me kokhalzen. M'n vriend moest z'n lach inhouden volgens mij haha Borsten doen pijn en ik word heel chagrijnig van die krampen en steken. Ook is het allemaal erg vochtig sinds gisteren om het maar even zo te zeggen. Maar ik mag van mezelf echt niet hopen.
 
Heb al een tijdje niks van me laten horen, gekkenhuis op werk. Gelukkig is dat wel een beetje afleiding van het zwanger worden.

balen svlok, ik hoopte echt dat het voor jou gelukt was...

robje, dat klinkt heel spannend, ben benieuwd!

marie, fijn dat je nieuwe ronde is begonnen, hopelijk is je volgende cyclus minder lang, of blijft uit omdat het raak is!

ik doe nu ovulatietesten met dipsticks van sensitest en clearblue. Met die sensitest heb ik nu eindelijk een tweede streepje, wel lichter dan de controlestreep, en die van clearblue is positief?

M'n vriend is door een vermoeiende werkdag niet in de mood voor een klusavond, dus verzetten we het naar morgenochtend... Hoop dat het dan nog op tijd is...
 
Vanmorgen nog een keer getest, sensitest is nu ook positief en nog steeds een positieve clearblue. Zit weer te stressen om niks, haha

 
@Robje88; wanneer is je NOD? Je symptomen lijken er wel op. Maar snap dat je er niet te snel vanuit wil gaan.. elke maand duurt te lang voor je gevoel!
 
@Dandeleon, ik denk dat ik volgend weekend ongesteld moet worden. Ik kan niet met zekerheid zeggen of ik nu al regelmatig ben :-/ de reden dat ik geen hoop durf te hebben is omdat mijn lichaam na 12 jaar hormonen en geen menstruaties een behoorlijk klap heeft gekregen. Die misselijkheid heb ik al vanaf het begin. Alleen vorige cyclus niet omdat ik pillen kreeg. Vanochtend ook opeens last van een rare kramp. Hield even aan. En met fietsen voelt het alsof m'n buik in de weg zit. Broek zit sowieso strakker maar ja kan natuurlijk ook door naderende menstruatie komen
 
<p style="text-align: left;">@Robje88; jeetje.. 12 jaar hormonen? Bedoel je dan de pil of...? Ik heb ook 11 jaar de pil gehad, maar stopte wel altijd (op een paar uitzonderingen na dan). Die misselijkheid lijkt me echt niet leuk... als je nu menstruatie klachten hebt is wel vroeg eigenlijk! Maar idd je weet het niet goed van tevoren ivm je onregelmatige cyclus.. Ik wens je iig veel sterkte en succes natuurlijk..  
 
@Dandeleon dank je wel :) pil en een spiraal. Spiraal was een mirena en pil slikte ik altijd door omdat mijn menstruaties zo heftig waren. Mijn cyclus is tot nu toe 31-42-27. Die 27 is "normaal" dus dat geeft me een beetje hoop dat er wat regelmaat komt.  Ik heb al bijna een week last van menstruatie klachten maar is idd te vroeg. Zit nu op dag 20
 
Terug
Bovenaan