Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Nou gisteren in de loop van de dag echt ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook pffffff ben m'n werkdag met moeite doorgekomen en daarna ziek op de bank gelegen. Zonde met dat mooie weer! Op naar ronde 4
 
He wat balen :( Ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn.

wij zitten inmiddels in ronde 7 en merk toch dat ik nu al aardig ongeduldig word. Ik weet dat er gemiddeld langere tijd staat om zwanger te worden, maar toch als iedereen om je heen het wel lukt en bij jezelf niet is het nogal frustrerend. Daarnaast ben ik ook echt klaar met mijn medicijnen, voel me er dagelijks zo beroerd door. Kan niet wachten tot ik zwanger ben en mag stoppen met die troep!
 
Balen idd.

Hoe gaat t met jou svlok? Hier gaat t wel prima. Ik moet nog precies een weekje wachten tot ik ongesteld moet worden, maar natuurlijk hopen we van niet. Ben net weer even begonnen met tempen, en dat hou ik even aan tot ik weer ongesteld moet worden..

Ik wens iedereen veel succes
 
he wat balen Robje!! Hopelijk volgende ronde meer geluk!

svlok, kan me wel voorstellen dat je na 7 rondes een beetje ongeduldig wordt. Het lijkt me heel erg frustrerend! Want het is Je echt gegund :)

@christaaa, spannend, ik ga duimen voor je!

Ik was zelf laatste tijd erg duizelig en slapjes... dus ik was ongeduldig en heb toch maar een kv testje gedaan.....

en.... 2 streepjes!!! Lichter dan de controle streep, maar wel duidelijk te zien. Maar een streep is een streep toch? Heel onwerkelijk allemaal. Dringt nog niet helemaal tot me door!
 
Gefeliciteerd voor alle zwagere dames!

Ik ben hier nieuw op het forum en in afwachting van mijn nod...inmiddels zit ik op dag 19 na mijn eisprong en nog steeds geen spoortje rood te zien... twee testen gedaan en die blijven negatief. Dit is inmiddels mijn langste cyclus ooit (zit vandaag op dag 40). Schommelde altijd tusse 26-32 dagen.

Dit is voor mij ook ronde 7.

Wat denken jullie? Ervaringen? :)
 
Gefeliciteerd Lily! Een streep is een streep, hoe licht hij ook is! En dankjewel ik hoop dat het ons ook snel gegund is!

Christa, spannend nog een weekje in spanning. Temperaturen is erg fijn, je weet waar je aan toe bent, maar zodra een keer je temperatuur daalt schiet je in de stress, althans daar heb ik altijd last van.

Met mij gaat het oke, merk sinds de verhoging van mijn medicijnen dat ik dagelijks misselijk en moe ben en hoofdpijn heb, maar nog even volhouden tot ik zwanger ben. Aanstaande dinsdag gaan we naar de gynaecoloog ben benieuwd wat we daar te horen krijgen.

Welkom MY88, als je normaal kortere cyclussen hebt zal ik toch contact opnemen met de huisarts. Ze kunnen dan aan de hand van je bloed controleren of je daadwerkelijk zwanger bent. Heb je de vorige rondes wel een regelmatige cyclus gehad?
 
Terug
Bovenaan