Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Mag je ook nog meekletsen hier als je twee streepjes hebt gehad met de test?

Ik was april 2016 al gestopt met de pil en dus pas raak bij rond 12. Ronde 11 was ik 4 dagen overtijd en toen enorm hevig ongesteld dus dat zou ook raak geweest kunnen zijn maar nooit getest.

Bij mij lukte het dus pas toen ik een grote deadline had qua werk, de hond loops was en gedekt werd in het buitenland waarvoor ik veel moest regelen en nog meer heen en weer heb gereden.

Ik was er dus totaal niet mee bezig tot ik mij bedacht dat ik al meer dan een week te laat was. Gister overigens pas getest bij 13 dagen overtijd. Kon bijna niet anders, heel erg misselijk (hele dag door), pijnlijke borsten en moe maar toch een verrassing als het wel zo is.

Ik hoop voor iedereen hier dat het eerder lukt, kan behoorlijk teleurstellend zijn maar afleiding is de beste remedie!
 
Wat gek, ik heb mijn bericht 2 keer gepost maar het staat er nog steeds niet op. Poging 3 dan maar!

Lily, een streep is een streep, gefeliciteerd!

En ik vind het lief dat jullie balen voor me. Gek genoeg geen teleurstelling hier. Ben denk ik ook de enige die hier ping pong speelt met haar gevoelens. Kan soms nog wel in paniek raken bij het idee van een kind. Wel zwaarste menstruatie tot nu toe. Baal dat ik er zo ziek van ben. Maar 31-42-27-30 is toch best netjes als je net van de pil bent.

@Svlok ik snap dat je er ongeduldig van word en wat Lily zegt het is je enorm gegund!

@MY88 ik zou gewoon je huisarts bellen. Mijn bloed is bij die 42 dagen ook getest.

Anne87 natuurlijk mag je mee kletsen! Gezellig
 
Svlok, het schommelde tussen de 26 en 32 dagen..afgelopen drie maanden: 27,31,32.

Mocht ik van het weekend negatief testen neem ik contact op met de ha.. werd twee nachten geleden wakker van de buikpijn maar nog nergens last van..
 
Robje 88, ik zie indd dat je een cyclus va 42 dagen hebt gehad. Dit is voor mij de 7e ronde en echt een uitschieter... Ik zal morge of maandag de huisarts maar gaan bellen..
 
Hoi, Ook ik ben weer terug bij jullie. Vorige week heb ik ook een miskraam gehad met 6 weken. Op de echo was ook al niets meer te zien.

Ik heb de afgelopen week dan ook niet niet meer gereageerd op berichten. Het moest echt ff een plekje vinden merk ik. Maar we willen het wel weer proberen.

Wat hebben jullie gedaan na een miskraam? Gelijk weer proberen? En had je dan ook gelijk weer een cyclus? In het zk zeiden ze dat dit zo een paar maanden kan duren. Pff weet niet of ik zolang kan wachten... Maar heb ook geen keus denk ik
 
<p style="text-align: left;">He nena.. na de curretage heb k een maandje gewacht met het zwanger worden.. en ben nu er nog steeds mee bezig. Hoop word er minder op met de maand..</p>
 
Terug
Bovenaan