Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Dat zijn geen dingen die je wilt horen, heel naar! Hier geen ervaring mee gelukkig maar kan mij voorstellen dat je lichaam even nodig heeft om te herstellen en te herpakken maar hoop voor je dat je snel weer de oude bent!
 
Nena wat verdrietig. Ik snap dat je het een plekje moet geven. Bij mij is het bij 10 weken gestopt en ik heb de miskraam met tabletjes opgewekt, de verloskundige zei toen ik schoon was dat we het meteen weer mochten proberen. Het is nu 4 weken geleden en de laatste dagen rommelt het wel wat in mijn buik, soms heel licht roze bloedverlies maar tot nu toe zet de menstruatie nog niet goed door. Je kan meteen weer je oude cyclus hebben maar het kan inderdaad ook dat het 2 maanden duurt. Het enige wat je kan doen is je lichaam de tijd geven en hopen dat we snel positief testen. Sterkte x
 
Het blijft inderdaad wonderlijk bobo dat zwanger worden/zijn en moeder worden. Vooral omdat je er totaal geen grip op hebt.

Bedankt voor alle reacties en steun. We gaan het zien komende maand. Ik stel me er maar op in dat het even kan duren.
 
Jeetje Nena wat een rot nieuws zeg :( logisch dat je even wat tijd voor jezelf moest nemen. Ik denk dat het het belangrijkste is dat je doet wat voor jullie goed voelt.

Voor jou dus nog even spannend Christa. Helaas zegt het zo weinig en blijft het elke ronde spannend.

Welkom Anne en gefeliciteerd! Heeft lang geduurd bij jullie, maar je hoort het vaker pas wanneer je het los kan laten dat het dan lukt. Is het wel volledig natuurlijk of ben je in de tussentijd wel bij een gynaecoloog geweest?

MY88, lijkt me wel zo verstandig om de ha te bellen, die kan alleen meer duidelijkheid geven.
 
@Svlok: nee helemaal natuurlijk, wij hadden beide (nog) geen zin om naar de huisarts te gaan. Ik had al besloten het deze zomer aan te kijken, sommige dingen lukken gewoon niet meteen en toen ik dat eenmaal voor mijzelf besloten had was het raak. Gek hoe dat blijkbaar meteen een effect heeft!
 
Terug
Bovenaan