Stoppen met de pil vanaf januari 2017

<p style="text-align: left;">Goedemorgen allemaal...</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb zojuist mn vruchtje verloren... Had vanmorgen bloedverlies maar voelde anders dan ongi. Lichte krampen met uitstraling in onderrug. Op mn werk bij het afvegen een klein roze kleurig boontje met wat grijze vlekjes.... dat is geen bloed! Ik was erg verdrietig.. collega zei wel dat als t niet blijft zitten is dat ook vaak met een reden. Ik probeer het wel af te sluiten en verder te gaan...</p>
<p style="text-align: left;">Alle zwangeren van harte gefeliciteerd..! Het is jullie gegund.. Ik besef hoe wonderlijk en kwetsbaar het leven is!</p>
 
Aawh nee Dandeleon jij ook al!?!? Wat een rot nieuws hier zeg de laatste tijd. Ik wil je heel veel sterkte wensen en je hebt helemaal gelijk het is echt een wonder als het je gegund wordt en ook daadwerkelijk alles blijft goed gaan.

MY88, wel fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt, maar lijkt me inderdaad wel prettig om naar de ha te gaan om na te kijken waarom je zo'n lange cyclus hebt.

Anne, inderdaad gek hoe veel factoren toch mee kunnen spelen. Los laten is een belangrijk onderdeel, helaas gaat dat niet altijd even gemakkelijk.
 
Hoi Meiden,

Mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben in januari gestopt met de pil om te kijken hoe ik hier op reageer.. Ik ben afgelopen woensdag pas voor het eerst echt ongesteld geworden (5 minuten voor ik bij de dokter zat). Tussendoor wel 2 x wat gekleurde afscheiding maar geen ongesteldheid. Van het weekend besloten om voor ons eerste kindje te gaan! We zijn alle twee 27 jaar en zijn 10 jaar bij elkaar.

Omdat ik dus geen idee heb wat mijn cyclus is ga ik vanaf dag 10 of 12 met ovulatietesten (goedkope van sensitest) aan de slag om te kijken of ik hier iets van een cyclus uit kan halen. Ongeveer 10 dagen voor ik ongesteld werd heb ik wel het cervixslijm kunnen ontdekken. Dus ik ben erg benieuwd!

Wat ontzettend verdrietig Dandeleon heel veel sterkte!

Toen ik een jaar of 17 was, ben ik dat ook verloren, hoewel ik me pas jaren later besefte wat ik toen eigenlijk verloren was.
 
Heftig voor een aantal hier zeg! Sterkte!

Ik heb net mijn eisprong gehad. We hadden ovulatietesten gebruikt doordat ik benieuwd was waneer die was. Vooral door mijn onregelmatige cyclus. Maar ben er ook wel achter dat het spontane er meteen af was. Het lukte ons niet om er toe te zetten helaas. Wel 2 dagen voor de eisprong sex gehad dus wel benieuwd of het misschien gelukt is. Dit is ronde 4 voor ons. Het blijft spannend en merk dat ik er veel mee bezig ben.
 
Christa, mijn nod duurt nog even. Ik zit nu nog op mijn eisprong te wachten.

Welkom droppie en leuk dat jullie ook voor een kindje gaan. Het blijft toch altijd maar afwachten hoe je lichaam het ontpillen oppakt.

Roxy, dat gevoel ken ik dat het meer als een verplichting gaat voelen en al helemaal dat ik het niet kan loslaten. Ik temperatuur elke dag dus dat helpt me ook heel goed om mijn eisprong te vinden. Zit inmiddels op dag 16 en heb hem nog niet gehad, maar verwacht hem morgen of uiterlijk overmorgen.

 
Wat erg Nena, heel veel sterkte!! X

dandeleon met jouw symptomen kon het niet anders dan dat het raak was! :( hoop dat ie de volgende keer blijft plakken...ook voor jou veel sterkte :(

Ik durf hierdoor nog niet blij te zijn.. want ik weet dat het komende weken nog mis kan gaan.. ik ga proberen ervan te genieten, beetje afstand nemen van het forum. Ik lees af en toe nog wel mee :) morgen is mn NOD. Voor de vorm nog een digitale test doen.

Iedereen heel veel succes, ik hoop dat iedereen in dit topic heel snel zwanger is :) xxx
 
Wat is het hier ineens stil!

Ik ben dinsdag naar de gynaecoloog geweest voor een intake. Ze hebben meteen naar mijn eierstokken gekeken en een uitstrijkje afgenomen. Ze konden helaas alleen mijn rechter eierstok vinden, die zag er goed uit, maar naar de linker eierstok gaan ze volgende keer kijken. Verder moest ik bloedprikken om mijn progesteron gehalte te testen, omdat op dat moment op dag 5 na mijn eisprong zat. Gister gebeld en mijn progesteron was 43, dus ik heb een eisprong gehad. Had deze ronde geen duidelijke daling, maar ineens steeg mijn temperatuur. Maandag moet mijn vriend zijn zaad inleveren en 15 juni mogen we terug voor de vervolg afspraak en plan van aanpak.

Maar eerst zit ik nog op het wachtbankje, heb erge steken in mijn buik en weer gevoelige borsten. Mijn temperatuur stijgt precies hetzelfde als vorige keer toen mijn ei bevrucht was, alleen toen ging het mis bij de innesteling :( dus nu hopen dat alles goed blijft gaan en heel de gynaecoloog niet meer nodig is
 
Terug
Bovenaan