Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hey Svlok, ik denk dat het komt omdat er nogal veel met slecht nieuws waren. Ikzelf ben er al veel minder mee bezig. Af en toe kijk ik op het forum of er nog nieuws is. Druk met werk doordat collega's achter elkaar met vakantie gaan en m'n zieke kat houd me nogal bezig. Ook was mijn menstruatie fysiek en mentaal zo zwaar dat ik weer aan de pil wilde. Gek genoeg ben ik daarna enorm opgeknapt. Voel me beter dan voorheen. En d.m.v. kleine to do lijstjes hang ik niet meer energieloos op de bank. Dus al met al bezig met dingen. Ik reken geen eisprong uit deze ronde. M'n vriend is kok en gaat nu echt een zware periode tegemoet dus we zien wel wanneer we aan elkaar toekomen.

Ik hoop voor jou dat deze ronde goed gaat en je niet een heel traject in hoeft!

@Dandeleon, ik heb je helemaal geen sterkte gewenst! Wat erg....en afgaande op je verhaal had je niet eens getest? Wat een klap dan om er zo achter te moeten komen
 
Ik denk dat het daarom inderdaad hier erg stil is. Ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen en jullie allemaal het een plekje kunnen geven en hopelijk snel positief nieuws hebben!

Robje, wat fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent en je stukken beter voelt. Afleiding is inderdaad goed!

Hier wordt het alsmaar spannender, heb erge steken in mijn buik (voelt alsof af en toe een scherp voorwerp erin wordt geprikt en alsof mijn buik wordt strakgetrokken), heb rug pijn en opgezette en gevoelige borsten. Ik twijfel nu wanneer ik het beste kan testen.

Mijn nod is tussen 30 mei - 1 juni (cyclus varieert tussen de 26 - 28 dagen). Meestal word ik maximaal 11 dagen na mijn eisprong ongesteld, dus dat zou maandag 29 mei zijn.
 
Inderdaad rustig hier!

Svlok: fijn dat je bij de gynaecoloog geweest bent! Maar hopelijk is het allemeel niet nodig! Spannend om weer op het wachtbankje te zitten

Robje: goed om te lezen dat je je beter voelt na je ongesteldheid. En wie weet wat er gebeurd als je er even niet zo bezig bent (of ieder geval probeert te zijn....)

Lily: gefeliciteerd! Vooral proberen het los te laten dat het mis kan gaan. Je hebt het niet in de hand. Je bent nu zwanger en dat is prachtig! Een eerste stap richting moeder worden!

Roxy: tja die ovulatietesten..... Ik vond ook dat het niet bijdraagt aan de spontaniteit en het genieten! Wanneer is je nod?

Dandeleon: sterkte!

Voor mij is de miskraam nu 2 weken geleden en de curettage 10 dagen. Er was gedoe over wel of geen bbz. Vandaag weer hcg laten prikken en bijna 0. Dus dat is mooi! En als gynaecoloog toch echt passend bij gewone miskraam en niet bbz. Verder voel ik me goed. Blij dat het achter de rug is. En vooral heel veel zin om lekker op vakantie te gaan. En weer samen te genieten. Geen temperaturen of ovulatietesten. Gewoon lekker spontaan wanneer we willen en dan zien we wel.

Hopelijk snel weer goed nieuws hier!

 
Helaas ben ik twee dagen geleden toch ongesteld geworden. Het is wel een lichte ongesteldheid tot nu toe maar ook negatieve testen. Dus we gaan door naar de volgende ronde en de medische molen :(

Netjes dat je hcg als zo gedaald is! Je vakantie zal je vast goed dan, lekker genieten en wie weet wat er dan wel niet gebeurt ;)
 
Svlok: dan ben je best vroeg ongesteld. Als het zo licht blijft zou ik echt over een weekje testen. Want wie weet is het innesteling en is je hcg nog te laag. Volgens mij ga je die pas aanmaken vanaf de innesteling. Ik wil je geen valse hoop geven. Maar je weet maar nooit! Heeft gynaecoloog verder nog iets gezegd of was het echt eerst even paar onderzoeken afwachten? Dus jullie zijn een jaartje bezig? Wat vind je vriend er allemaal van?

Ja, wij verheugen ons enorm op de vakantie. En zijn plannen aan het maken voor onze vakantie van september en november. Verder allemaal leuke dingen gepland. Ben gewoon blij dat nu achter de rug is en ik me goed voel. Ook weer lekker sporten!

 
Hey Rosa, wat fijn dat je je weer wat beter voelt! En toevallig zeg, wij zijn ook volop plannen aan het maken voor onze vakanties in september en november.

Hier vandaag een overduidelijke eisprong gehad. Ik had het niet uitgerekend maar werd wakker van een enorme pijnscheut en het zeurt al de hele dag door. Wel om de dag/2 dagen actief geweest ;-) Ook ben ik er vreselijk misselijk door dus mijn lichaam maakt me er helaas bewust van dat het weer spannend gaat worden haha

Helaas minder nieuws gekregen vandaag. Het ziet ernaar uit dat mijn oudtante haar 100e verjaardag niet gaat halen en ik weet niet of ik het haal om afscheid te nemen. Uitgerekend morgen een dagdienst. Wel is mijn collega zo lief wat eerder te komen. M'n kat is ook nog steeds een zorgenkindje en de drukte op werk neemt toe. Tijd voor wat goed nieuws.

@Svlok, ik ben het met Rosa eens. Als het zo licht blijft toch nog even testen
 
Rosa, ik zit nu op dag 3 en het is nog steeds heel licht, niet eens 1 tampon op een dag vol, het doet zelfs een beetje pijn om mijn tampon er na 6/8 uur eruit te halen, omdat er niet voldoende bloed op zit. Mijn borsten zijn ook nog steeds erg gevoelig, voelt alsof ik spierpijn aan de zijkanten heb, zodra ik ze aanraak. Temperatuur was gister gedaald naar 36,6 en vandaag weer ietsje gestegen naar 36,75, zie ook mijn temperatuurkaartjes  https://www.fertilityfriend.com/home/svlok

Vorige keer werd ik ook 10 dagen na mijn eisprong ongesteld, ik heb gemiddeld een LF van 10 - 12 dagen na mijn eisprong.

We hebben 15 juni pas de vervolg afspraak, ik moest op dag 3 van mijn nieuwe cyclus weer bloedprikken, dus dat heb ik vanochtend gedaan en afgelopen maandag heeft mijn vriend zaad ingeleverd. Bij de vervolgafspraak horen we pas het vervolg traject. We zijn iets korter dan een jaartje bezig, nu zitten we in ronde 8, maar gezien mijn medische achtergrond mochten we eerder het traject in.

Wat een heerlijk vooruitzicht zeg je vakanties! Waar gaan de reizen naartoe?

Robje, ook leuk het plannen van vakanties waar gaan jullie naar toe? Wel fijn dat je hem zo duidelijk hebt gevoeld, wie weet kan je nu gericht handelen ;) Jeetje het zit niet mee met al het nieuws in je omgeving :(

 
Ik heb goed nieuws! Wij hebben een positieve test vandaag een dikke streep!!! Zo spannend nu allemaal! Had wat last van me borsten en wat eerder moe. Eigenlijk nog niks verder gelukkig. Dacht zal na dag 40 maar testen door mijn wisselende cyclus.

Nu snel maar eens een afspraak maken.
 
Terug
Bovenaan