Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Dag dames,

Blijft leuk om hier mee te lezen! Ik heb ondertussen mijn menstruatie gekregen na het stoppen met de pil... Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam zal reageren als ik na deze dagen geen nieuwe strip begin. Ik heb 10jaar de pil genomen, waarvan 3jaar een staaf (implanon) gehad..

Ik ben destijds begonnen met de pil omdat ik heel veel last had van mijn menstruatie, ik viel flauw en had nogal hevige bloedingen.. Is iemand hier bekend mee? Dit zie ik dus zelf niet zitten en heb er wel wat bang voor.

Groepjes & fijn weekend!
 
Hallo allemaal,

Ik denk dat het raak is maar heel zeker ben ik natuurlijk niet! Veel plassen, steken in mijn onderbuik links, af en toe vlagen van misselijkheid en op de raarste tijden honger en hunkeren naar lekkere dingen! het voelt 100% anders dan toen ik weer voor het eerst ongesteld werd.

Mijn spiraaltje is 6 januari verwijderd. dus het zou heel vroeg zijn!

Volgende week zondag gaan we een test doen. dan moet ik eigenlijk ongesteld worden. spannend dus!
 
Hallo Dames,

Wat leuk om zo ervaringen te kunnen delen!

Ik slikte alleen foliumzuur en daar naast nu ook toch begonnen met vitamine pillen.

Qua eten neem ik nu alle dingen niet meer die een zwangere vrouw ook niet mag hebben. (Al zou ik dit wel doen in de week van mijn ongesteldheid.)

@JoJoG spannend hoe jouw lichaam inderdaad gaat reageren. Ik heb zelf ook +- 10 jaar de pil geslikt waarvan tussen door ongeveer 1,5 jaar een spiraaltje gehad. Ik neem nu sinds vanavond voor de 3de keer geen pil meer, echter merk ik nog niks van het ontpillen. Maar misschien is dit ook nog te vroeg.

@sil14 hopelijk kunnen we jouw binnenkort feliciteren.

Hadden / hebben  jullie veel last van het ontpillen?

Fijn weekend.
<p style="text-align: center;"></p>
 
@avl ik voelde volgens mij alles wat maar kon haha, misschien ook omdat ik het wilde voelen!

Ben misselijk geweest en had ik zo'n 'hol' gevoel in m'n maag, rommelingen in m'n buik, opgeblazen gevoel, ik rook ineens vanalles (meende ik tenminste), ik werd ineens duizelig en ik was erg moe. Haha denk nu achteraf dat het misschien allemaal wel mee viel maar op dat moment voelde ik het allemaal!

Ik slik sinds half december foliumzuur met vitamine D. Verder geen multi vitamine. Ik eet gezond en gevarieerd en daarbij ook regelmatig vis.

We gaan nu voor ons eerste kindje. Mijn man is 30 en ik zelf 26.



@Blom25 fijn om te weten dat alles nog werkt maar idd ook jammer dat je nog niet zwanger bent.

Ben benieuwd wie we als eerste kunnen feliciteren!



@rosa82 ik hou me zoveel mogelijk aan het dieet dat en zwangere ook zou hebben, al moet ik zeggen dat ik het soms wel moeilijk vind om het te laten staan als ik nog niet zeker weet dat ik zwanger ben
 
Hee hoi dames

Ik ben na mijn eerste zwangerschap niet weer begonnen met de pil. Ik had veel last van het ontpillen. Maar hoor ook wel verhalen dat ze er niks van gemerkt hebben.

@sil klinkt als aardig wat symptonen ! Spannend !

Mijn nod is 1 feb maar mijn man en ik konden niet langer wachten... vooral ik ;-).  Dus een early test gedaan vanmiddag en jahoor 2 streepjes! We hadden niet verwacht dat het de eerste ronde zou lukken. We zijn super blij maar goed nog even afwachten tot na mn nod.

Wie wacht nog meer op nod?



 
He mb1989

Gefeliciteerd wat leuk en wat super snel.

Ik heb precies de zelfde symptomen als jou alleen moet ik wachten tot 5 februari.
 
<p style="text-align: left;">Wauw gefeliciteeeerd ! super tof. ik wil eigenlijk nog wachten tot volgende week... ik hoop het zo maar toch hou ik mijn achterhoofd dat het niks kan zijn! Al weet ik dat deze symptomen echt zijn... dat zit niet in mijn hoofd... dus spannend!!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Welke symptomen hebben jullie ?</p>
 
Terug
Bovenaan