Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@mb1989; gefeliciteerd ! Super leuk !

@joyce-90; ik ben zelf gestopt met de pil op 24/1 en sinds gisteren ongesteld. Ik merk ook nog niets van het ontpillen maar dat zal inderdaad nog wat vroeg zijn!

Fijne avond!
 
@1989 gefeliciteerd! :)

ik ben met foliumzuur gestart op de dag dat ik mijn laatste pil heb geslikt, verder slik ik geen vitaminen maar aangezien ik niet heel gevarieerd eet misschien toch verstandig om wat extras te slikken maar ik heb moeite met het slikken van die grote pillen... weet toevallig iemand welke vitaminen makkelijk te slikken zijn en goed zijn voor een evt. Zwangerschap?

Verder hoef ik mijn eetgewoonte niet aan te passen, ik eet toch geen vis, filet americain, carpaccio etc. Dat scheelt alweer, haha!

Qua ontpillen heb ik vooral de eerste weken heel veel last gehad van vermoeidheid! Dat is nu gelukkig wel over. Verder eigenlijk geen verschil te merken.

 
MB1989: gefeliciteerd! Hoe oud is je andere kind?

Ik duim voor de anderen die vanalles voelen en wachten op nod!

Zelf ben ik vandaag ongesteld geworden. Ik had het al verwacht, dus dat scheelt. Deze cyclus duurde 27 dagen, vorige 28. Fijn. Te weten dat alles goed op gang is! Nu op naar ronde 3!

Als je gevarieerd eet dan hoef je alleen meer foliumzuur te slikken en als je zwanger wordt ook nog vitamine D. Je moet wel voldoende vaak vette vis etem. Als je dat niet eet zou ik inderdaad visolie capsules nemen.

Zelf heb ik niet echt last gehad van ontpillen.

Hopelijk snel goed nieuws van de anderen wachtenden!

 
Thanks allemaal :)  ik durf er nog niet echt van uit te gaan.
Nog even wachten tot ik m'n NOD heb gehad, het is allemaal nog zo pril..

@Laura& Sil wat spannend he , ik hoop met jullie mee :)

@Rosa wij hebben al een zoon van 1 jaar.
Las dat jij ook al een kindje hebt ?  Hoe oud is hij/zij?

Ik hoef mijn eetgewoonten ook niet echt aan te passen.
Maar hoor ook wel verschillende dingen over wat je wel en niet mag eten. Een vriendin die zwanger is mocht wel droge worst en parmaham eten van haar verloskundige? naar mijn idee is dit toch not done?

Las ook dat je het geslacht zou kunnen helpen te bepalen door bepaalde voeding juist wel of juist niet te eten. Iemand anders daar ook wel eens van gehoord?
 
He sil14,

Wij lopen precies gelijk op . Ben jij ook van plan om eerder te testen ?

Ik twijvel heel erg om het wel te doen .

Heb je ook veel lasy van valse lucht (boeren) ?
 
<p style="text-align: left;">Hey Laura,</p>
<p style="text-align: left;">Jaaa dat zag ik ook! Spannend... Waar heb je nog meer 'last' van? Dan alleen veel boeren? Ik heb ook last van valse lucht... helaas geen boeren! Haha akward!</p>
<p style="text-align: left;">Wij willen miss vrijdag testen. Al moet ik zeggen dat ik het te eng vind. Wat nou als het niet zo is? Kan ik me niet voorstellen omdat ik echt voel wat ik voel. Zit niet tussen mijn oren. Ook mijn vriend merkt het aan me!</p>
<p style="text-align: left;">Duimen duimen duimen!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Hoi sil ,

Ja zelf ben ik ook erg weeig op de maag . Hey voelt gewoon allemaal anders in het lichaam .

Wij zijn ook van plan om vrijdag te testen . Ook ik ben erg nerveus als het niet raak is . Maar aan de andere kant geeft het dan ook wel weer een opluchting je weet dan waar je aan toe bent .
 
Jeetje misschien zijn we dan gewoon tegelijk zwanger geraakt. Wat bijzonder. Ook ik voel dat op de maag en vanmorgen ook steken onder in de buik. Het voelt alsof het menstruatiepijn is. Ook ik ben wel toe aan zekerheid, maar hoop diep diep van binnen dat het raak is! Alle symptomen zeggen genoeg!

Hoe gaat het met de andere ladies??
 
Terug
Bovenaan