Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hallo allemaal,

Veel nieuwe mensen! Leuk!

Ik zou normaal gesproken dit weekend mijn menstruatie moeten krijgen. Maar dit wordt de eerste keer na een maand zonder pil.

Heb wel veel last van buikkrampen en gevoelige borsten. Maar dit kan natuurlijk ook komen omdat mijn lichaam aan het ontpillen is.
 
@avl & Girafje weten jullie al meer?

Als ik een cyclus heb van 28 dagen zou ik op 31 januari mijn NOD hebben (dat hoop ik tenminste :) )

Heb stiekem al een test gedaan maar die was negatief.

 
Vrouw1991: inderdaad goed om te weten. Dat het allemaal werkt. En precies 28dagen!

Ben ook benieuwd hoe met girafje en avl is?!

Sil14: geen idee of je door innesteling meer zou moeten plassen. Ik hoop het voor je!

Ooooo wat dat geduld dat we moeten opbrengen!
 
Nou, ik zie dat mijn berichtje er maar half staat.. IK zal maar opnieuw beginnen dan :')

Ik ben 23jaar en mijn vriend 26, wonen samen sinds een half jaar in ons eigen huisje. Al 7jaar samen en nu klaar voor de volgende stap in ons leven :D.

Ik ben nog maar net gestopt met de pil (Gestodelle 20) op 23januari, ben dan ook gestart met het slikken van foliumzuur. Nu maar wachten tot ik ongesteld geraak! Heel spannend allemaal !

Leuk forum hier
 
<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, wat leuk dat jullie meepraten.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb vandaag een early test gedaan van de etos, wat 2 dagen voor mijn nod is. En helaas was deze negatief.</p>
<p style="text-align: left;">Wie weet dat deze na een paar dagen wachten positief word. Maar het zou net zo goed kunnen dat ik ongesteld word. Ik voel in ieder geval allemaal dingen in mijn lichaam. Dat is zo vervelend dat die menstruatiekwaaltjes zo op zwangerschapskwaaltjes lijken.</p>
<p style="text-align: left;">Vorige week zat ik op een punt waarop ik dacht, ik ben zwanger. Ik had 9/10 kwaaltjes die stonden voor zwangerschapskwaaltjes. Maar nu denk ik juist dat ik een van deze dagen ongesteld word. We shall see</p>
<p style="text-align: left;">Maar het enige wat ik kan doen is het allemaal over me heen laten komen. Ben er eigenlijk ook niet zo heel veel mee bezig gelukkig.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Toevallig net ongesteld geworden. Wat ook jammer is maar ook heel fijn om te weten dat ik ontpilt ben en een cyclus heb van 27 dagen. Best netjes vind ik na het stoppen met de pil. Ik had verwacht dat het echt een helse menstruatie ging worden na 8 jaar de pil te hebben geslikt. Maar nergens last van. Toppie. Nu weer opnieuw gaan tellen. Als ik het zo bereken is mijn eisprong dus op de 13e dag.



Hoe gaat het verder met jullie allemaal?
 
He ,

Ik moet 5 februari ongesteld worden .

Wachtend duurt lang .

Ik heb alleen erg veel last van boeren en weeig op de maag . Als ik thuis ben trek ik meteen een joggingbroek want een strake broek zit me dan erg in de weg .

Het is nu alleen wachten tot ik wel of niet ongesteld wordt .
 
Terug
Bovenaan