Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hallo allemaal,

Ik ben 2 januari gestopt met de pil om precies te zijn. Ik heb nog eenmaal een menstruatie gehad na de pil. Ik ben gelijk begonnen met slikken van foliumzuur. Heb zojuist vandaag mama compleet plus gehaald.

Mijn vriend en ik gaan voor ons 1e kindje. Mijn vriend is 24 en ik ben 23 jaar. We hebben in november samen een huis gekocht.

Ik heb ongeveer nu 2 weken last gehad van buikkrampen. Niet de gehele dag maar wel veel momenten op de dag. Ook kan ik smachten maar moeilijk slapen (zoals je nu ziet) en in de ochtend moeilijk wakker worden. Heb ook ruim een week last gehad van zere tepels en gevoelige borsten. Zelfs een beha aan hebben deed al pijn...

Ik ben heel benieuw hoelang het gaat duren tot mijn volgende menstruatie want voor ik aan de pil begon was ik erg onregelmatig. Ik was 14 toen ik met de pil begon vanwege extreme menstruatie klachten. En natuurlijk ben ik benieuwd naar hoe lang het duurt voordat alles op de rit is in mijn lichaam en ik zwanger raak
 
Wauw gefeliciteerd! Een zwangere!

En hopelijk straks nog meer!!

Ik denk dat ik in mijn vruchtbare dagen zit.. gisteren zag ik 'dat slijm' (cervixslijm?) Maar wil mijn eerste menstruatie afwachten totdat wij gaan beginnen. (Doen voor het zingen de kerk uit.. Dus zo veilig ook weer niet haha )

 
Wauw MB1989, gefeliciteerd!

Ik ben gister helaas ongesteld geworden maar net wat die andere meiden zeggen: het is fijn om te weten dat alles "werkt" :)

Op naar de volgende ronde ;-)

Ik slik 'compleet zwanger' van KV sinds ik gestopt ben met de pil. Vanaf die dag ben ik ook extra op mijn voeding gaan letten en vooral minder koffie gaan drinken. Ik las dat je max 3 koppen per dag mag, voor een echte koffieleut als ik was dat wel even afkicken haha ;-)

Succes voor de dames die wachten op hun NOD! :)
 
Oohh Damn ik heb er helemaal overheen gelezen dat je zwanger bent  MB1989! GEFELICITEEEEERD! Hoe voel je je??

Zo extra leuk als je in je vruchtbare dagen zit, Isayez. Spannend. Voor het zingen de kerk uit is idd niet echt veilig :p

Balen Nana Nana dat je ongesteld bent geworden, maaaar wat belangrijker is. Je cyclus werkt gewoon, dus op naar de volgende ronde.

Wat ik de laatste dagen heb? Ppfff. Rare heftige dromen, borsten zijn pijnlijker (meer aderen) buikpijn (krampen en kleine steekjes links onderin) hoofdpijn, nog steeds hunkeren naar eten. en vandaag hoofdpijn! A.s. vrijdag willen we een test gaan doen.

Wat voelen jullie allemaal?



 
Ik heb 8 januari mijn laatste pil geslikt en ik voel aan alles dat mijn lichaam veranderd. Mijn borsten en tepels doen vreselijk zeer en dat terwijl ik echt de meest ongevoelige tepels heb.
Helaas moet ik wachten tot 6 feb met testen..

Succes iedereen die ook wacht tot ze kunnen testen, wat een hel :(

Gefeliciteerd voor de dames die al zwanger zijn!!
 
Het wachten is inderdaad niet te doen. Waarom ga je de test niet eerder doen?  Zijn je borsten ook groter dan voorheen? Bij mij staan ze ook helemaal strak en als ik loop voel ik af en toe steken. Ook ben ik nu behoorlijk moe en heb hoofdpijn. Daardoor kan ik me niet goed concentreren. Ppfff...nog een paar dgn! ;)

 
Wat leuk om van iedereen de ervaringen te lezen. Zo herkenbaar. We zijn ondertussen met aardig veel. Dus kan ook veel goed nieuws betekenen!

Ik hoop voor de dames die vanalles voelen dat het raak is. Houdt ons op de hoogte!

Ben trouwens ook benieuwd hoe het met girafje is. Hopelijk alles goed.
 
Sil14, jaa dat hou ik mezelf ook voor om de teleurstelling te onderdrukken haha! ;-)

Oeeeh bijna testen, spannend hoor dames!

Ik had in de 1e maand na het stoppen ook van die rare kwaaltjes. Hoofdpijn, steken in mijn buik, zere en vooral grotere borsten..

Ik hoop dat het raak is voor jullie!! ;-)
 
Terug
Bovenaan