Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Jezus Svlok het zit je echt niet mee zeg :-( wat een tegenslagen, ik leef met je mee...hopelijk zijn de afwijkende cellen niet ernstig. Ik hoop dat je veel steun hebt aan je vriend. Ik weet uit ervaring (helaas) dat mannen niet altijd reageren zoals wij dat graag zien.

Ja de zomer brengt iedere keer weer veel spanning en zo nu en dan een flinke ruzie met zich mee. Elkaar weinig zien vind ik echt niet leuk. En afgezien van het feit dat we een kindje willen heb ik ook gewoon m'n behoeftes natuurlijk ;-)

Ik weet niet zo goed wanneer m'n nod is. Afgaande op de vorige cyclus denk ik donderdag, dan is het weer 30 dagen. Afgaande op wanneer ik de pijnscheut voelde, dinsdag. Ik voelde het toevallig precies op dag 14 haha

En ik wil heel graag naar Rosa luisteren en pas een paar dagen daarna testen hahahahaha maar als de symptomen blijven aanhouden of erger worden weet ik niet of ik me in kan houden :p
 
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb ook last van lange cyclussen helaas.</span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">15 januari gestopt met de nuvaring na 6 maanden gebruik.</span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Tot nu toe cyclussen van 67 en 46. En zit nu op dag 31.</span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Heb de huisarts al gebeld maar die zegt dat het wel een jaar kan duren voordat het weer normaal is. Ik mag toch echt hopen van niet.</span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;">heb deze cyclys op dag 20 1 felle steek gevoeld. En een weel laten 1 dag stekerige zeurdiger buikpijn gehad. Wat was de ovulatie denken jullie?</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;">Groetjes</p>
 
Robje, helaas wat tegenslagen, maar meestal zeggen ze na regen komt zonneschijn, dus laten we hopen dat dit alles naar iets positiefs leidt. Ik heb redelijke steun aan mijn vriend, hij begrijpt het allemaal niet echt goed wat er in mijn lichaam afspeelt. Gelukkig heb ik lieve vriendinnen die er voor me zijn.

Lijkt me geen prettige periode voor je, maar ook jullie tijd komt! Wanneer wil je ongeveer gaan testen?
 
Tinus: wat irritant die lange en wisselende cylcus! Ik zou niet weten welke de eisprong dan is? Tja, en dan zegt de huisarts dat het wel een jaar kan duren voor je cyclus regelmatig is. Nou succes met geduld hebben! Hopelijk wel eerder regelmatig! Als je echt wilt weten wanneer eisprong kan ja natuurlijk ovulatietesten doen.

Svlok: jeetje! 2x slechts nieuws! Maar als het hoge prolactine invloed heeft op je vruchtbaarheid is het ook wel weer gunstig, want als het normaal wordt, neemt je vruchtbaarheid toe. Pfff en die onrustig cellen is ook echt vervelend. Hopelijk valt het uiteindelijk mee. Heb wel echt met je te doen! Sterkte!

Robje: ben benieuwd wanneer je gaat testen! Ik denk niet dat je het lang kan afwachten, haha.
 
Svlok & Rosa, ik wilde a.s. dinsdag gaan testen. (Dus ik kan idd niet lang afwachten hahahaha) Enerzijds omdat ik donderdag niet eens kon opstaan van de bank zo misselijk was ik. En gisteren waren er duidelijk wat aders zichbaar op m'n linkerborst. Anderzijds voel ik vandaag wat krampjes en steekjes in m'n buik en denk ik dat mijn lichaam me wel heel erg voor de gek aan het houden is en dat ik me beter kan gaan voorbereiden op een gruwelijke menstruatie (gezien dit de ergste misselijkheid tot nu toe is)

Mijn vriend vindt het voor het eerst wel spannend en vroeg van de week waarom ik niet eerder test.

Svlok ik ben blij dat je genoeg steun hebt. Het is al moeilijk genoeg!

Rosa je bent op vakantie hè, we vergeven je als we even niks van je horen hahahahaha ;-)

 
Bedankt Rosa, deze week moeten we weer naar de fetiliteitsarts, moet wel zeggen dat door al het slechte nieuws van vorige week ik echt bang ben voor de uitslag!

Geniet van je vakantie!

En Robje heb je al getest? Ik ben hard aan het duimen voor je!
 
Jup ik heb getest. Negatief dus nu maar afwachten. Nog steeds gruwelijk misselijk (ik krimp ineen na iedere maaltijd) pijnlijke borsten maar wel af en toe wat gerommel in m'n buik. Niet echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar ik merk dat ik me toch aan het voorbereiden ben op een hele heftige menstruatie. En anders ga ik zondag weer testen.

Ik duim ook voor jou voor een goede uitslag! Kan me wel voorstellen dat je een beetje bang bent geworden :-(
 
Terug
Bovenaan