Stoppen met de pil vanaf januari 2017

<p style="text-align: left;">Nena: zeker netjes zo snel weer ongesteld na mk. Voel je je verder weer helemaal oké? Hopelijk weer snel goed nieuws!</p>
<p style="text-align: left;">Robje: jeetje wat spannend! Duurt wel lang! Lijkt me lastig om zoveel geduld te hebben!</p>
<p style="text-align: left;">Svlok: bijna NOD blijft altijd weer spannend. Zelfs als je zelf denkt dat het niet raak is. Ga je direct testen of wacht je af?</p>
<p style="text-align: left;">Tja, bij mij ook lekker vaag! Heb afgelopen dagen af en toe beetje bloedverlies gehad. Met name oud bloed. Zo weinig! Ook geen krampen ofzo. Nu al 3-4 dagen zo! Als het zo blijft of stopt dan ga ik eind vd week testen. Mijn vriend is vrijdag jarig. Hij denkt dat dit normale ongesteldheid is en weet niet over mijn stiekeme hoop! Spannend</p>
 
@Svlok ik moest lachen om je reactie hahaha ik snap er zelf ook niets van maar ik haal woensdag een test van clear blue digital. Die schijnen toch beter te zijn. Wel fijn dat je er rustig onder blijft. En trouwens, wij waren ook niet echt actief maar blijkt toch maar spannend te zijn. Zelfs hij vindt het spannend ;-)

@Rosa, ik ga donderdag weer testen. Doe je gezellig mee??? Hahahaha
 
<p>De dag voor ik zou gaan testen komt mijn menstruatie op gang...ik voelde het al aankomen want kon niet slapen van de krampen. Ik merk dat ik voor het eerst zwaar teleurgesteld ben in mijn lichaam. En wat ik nog het ergste vind is dat mijn eisprong precies viel in de periode dat we 11 (!) dagen niet actief zijn geweest omdat m'n vriend geen energie had. Dit voelt dus echt als een gemiste ronde (wat ik eigenlijk al halverwege de cyclus zei) en ik vind het moeilijk om het m'n vriend niet kwalijk te nemen merk ik. Ik hou m'n mond omdat hij zich momenteel over de kop werkt. Maar ik voel me wel een beetje verdrietig.</p><p>Ik heb wel besloten dat ik deze cyclus even niet op het forum kom. Wel heel moeilijk want Svlok en Rosa82 ik praat het meeste met jullie en ben zo benieuwd hoe het afloopt met jullie! (Dus wrs check ik komende dagen toch nog even stiekem ;-)) Sowieso ben ik deze week aan de drukke periode op werk begonnen die zo'n 4 weken duurt. Een vriendin van mij komt voor 3 weken naar Nederland en ik heb volgend weekend een wijn en spijs wandeling dus genoeg afleiding.</p><p>Svlok, Rosa82 en alle andere dames, ik hoop over een maand veel positieve berichten te lezen!!! :-D</p><p>Liefs, Robje</p>
 
<p> Ik kan m'n bericht niet bewerken maar ik wilde nog even iets toevoegen voor Svlok. </p><p>@Svlok, heel veel succes en sterkte met de medische molen komende tijd! Ik duim voor je</p>
 
<p>Hé dames ,</p><p>Na een hele poos niks van me te horen ben ik vandaag met top nieuws .</p><p>Wij zijn 4 weken zwanger!</p><p>Ik had alles even met rust gelaten ik merkte aan mezelf dat ik zo graag zwanger wou worden en dat werkt afrechts . Ik met alles gestopt ook de foliumzuur omdat me het te veel bezig hield .</p><p>Maar ik mag vanaf vandaag trots zeggen dat ik zwanger ben . </p><p>Hoe is het met jullie allemaal . Ik heb nog veel terug te lezen</p>
 
<p>Ha Robje, wat een teleurstelling! Ik kan me voorstellen dat je ff op wat anders gaat focussen. En wie weet horen we je over een paar weken met mooi nieuws! Dat is voor mij de reden dat ik de afgelopen ook wat afwezig was. Ff lucht nodig om de mk een plek te geven. Nu willen we er wel weer voor gaan. Mn menstruatie is nu over, dus wachten op mn ei. </p><p>Laura: gefeliciteerd!!  Leuk weer ens een positief berichtje te horen. Heel veel geluk!!</p>
 
<p>Laura: gefeliciteerd! Wat een mooie nieuws! Hoe voel je je?</p><p>Robje: wat balen! Kan me goed voorstellen dat je flink baalt even wat afstand van forum neemt.</p><p>Nena: leuk dat je weer terug bent! En alweer menstruatie achter de rug. Was jouw menstruatie anders dan voorheen?</p><p>Ik ben zo ongeduldig geweest om vanavond te testen. Helaas negatief. Bloedverlies wat ik 4 dagen gehad heb was echt zo weinig dat ik toch niet mag hopen dat dit mijn menstruatie was, dat was echt bizar weinig. Ik hoop stiekem nog steeds dat het innestelingsbloeding was, vanwege dat doorzichtige slijm passend bij eisprong dat ik 14 dagen geleden heb gehad. Ik wacht maar even geduldig af. Misschien over weekje weer testen. </p>
 
<p>Laura, gefeliciteerd en wat een leuk nieuws! </p><p>Robje, wat rot dat je menstruatie toch op gang is gekomen :( hopelijk kom jij ook snel met positief nieuws! Afgelopen dinsdag hebben ze gekeken en alles zag er goed uit, ik moet over een half jaar terugkomen of na mijn bevalling. Ik hoop natuurlijk op het laatste :p </p><p>hoe gaat het met de andere meiden (Rosa en Nena)?</p><p>Ik zit vandaag op dag 26 van mijn cyclus en 2 dagen voor NOD, maar heb nog steeds een hoge temperatuur. Heb vanochtend getest en ik zag een heel licht streepje, maar zo licht dat ik hem niet op de foto kreeg, dus twijfel nu een beetje of het geen indroogstreep was. Ik heb de early test van Kruidvat gebruikt (die met het plusje). Morgen en overmorgen weer de test herhalen. Ben erg benieuwd! </p><p> </p><p> </p>
 
Terug
Bovenaan