Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Ja ook al een paar dagen pijn in m'n onderrug. Vandaag zijn de steken in m'n buik en onderrug wel heel erg maar nu ook aders op m'n rechterborst zichtbaar. Ik vind het allemaal maar tegenstrijdig :-/

Succes morgen Svlok! Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen jullie een traject starten
 
Jeetje wat raar, maar kan zijn dat je nog te vroeg hebt getest.

Vandaag zijn we bij de gynaecoloog geweest. Alles zag er aan mijn kant goed uit, ik heb een eisprong en mijn hormonen zijn ook allemaal goed. Mijn vriend kwam ook goed uit de "test" alleen wel met een kanttekening dat hij minder zaadcellen aanmaakt, maar er wordt ook gekeken naar bewegelijkheid en zuurgraad en daar scoorde hij wel weer goed op, dus alles bij elkaar opgeteld wat hij "geslaagd". Over 3 weken hebben we vervolg onderzoeken waarbij vloeistof in mijn baarmoeder wordt gespoten om te kijken of het uiteindelijk doorloopt naar mijn eileiders en moeten we gemeenschap hebben en de dag erna kijken of zijn zaadcellen in mij kunnen overleven, daarna gaan we weer verder kijken.
 
Ik zat echt op een berichtje van je te wachten! Al met al valt het nog mee toch? Je had erger verwacht denk ik na al die tegenslagen? En heb je al duidelijkheid over je uitstrijkje?
 
Klopt, ik had erger verwacht, maar was ook niet helemaal wat ik wou horen. We zitten nu nog steeds in onzekerheid omdat we nog steeds niet weten of het wel natuurlijk kan.

Ik heb dinsdag een vervolgonderzoek mbt het uitstrijkje. Dan gaan ze met een microscoop kijken en als ze nog steeds verontrustende cellen zien nemen ze een biopt af.
 
Zo ik ben weer terug van vakantie! En het was heeerlijk!

Robje: jammer dat test negatief was. Maar wat niet is kan nog komen! Spannend!

Svlok: uitslag van gynaecoloog toch best oké?! Moet je verder nog iets met uitslag van het uitstrijkje? Over paar weken dus vervolg onderzoek? Gaat toch best veel tijd overheen. Wat vind je er zelf van? En vriend/manlief?

Ik heb sinds gisteren (27 dagen naar curretage) licht bloedverlies. Oud bloed. Terwijl ik dacht 8 dagen geleden eisprong te hebben gehad omdat mijn afscheiding echt anders was. Dus stiekeme hoop dat het een innestelingsbloeding is...... Als het toch doorzet en gewone menstruatie wordt, ben ik ook blij. Want 28 dagen nar curretage direct weer nod is weer lekker regelmatig!

Hoe is het met de anderen op dit forum?
 
Hoi ik ben gisteren na 34 dagen na mk weer ongesteld geworden. Dat is best netjes. Ik was voor mn zwangerschap ook al onregelmatig en had lange cyclussen, dus hier wel tevreden mee. Wel heb ik meer last van buikkrampen dan ik voorheen gewend was. Benieuwd of dat dat aanhoudt.

Maar nu kunnen we weer starten zeg maar. Ik heb ook weer ovulatietesten in huis gehaald, dus hoop deze maand mn ei te kunnen vinden.

Rosa: voor jou dus ook spannend. Ik kan me het dubbele gevoel wel voorstellen. Zou toch leuk zijn gelijk na mk toch zwanger te zijn.

Nog andere die tegen hun nod zitten?
 
Ik heb vanochtend weer getest maar weer negatief. Zit nu op dag 33. Wachten tot donderdag dan maar. Wel heel frustrerend dit. Misselijk, pijn in onderrug, donkere kringen rond m'n tepels maar geen menstruatieklachten op af en toe een krampje na. Vandaag wel een rompertje gegeven als kadootje. M'n vriend is al vader en ik vind het toch leuk om ieder jaar iets te geven.

@Svlok ja dat is waar, nog steeds onzekerheid of het via de natuurlijke weg kan. Maar je hoeft iig geen jaar te wachten tot een onderzoek en laten we hopen dat ze jullie snel op weg kunnen helpen

@Rosa nou ik ga toch stiekem een beetje voor je duimen haha en anders is het idd fijn dat het zo snel op gang komt

@Nena fijn dat je eerste cyclus redelijk normaal is. Ik hoop dat je je sowieso weer wat beter voelt en het een plekje hebt kunnen geven
 
Rosa, en is het doorgezet? Heb je een lekkere vakantie gehad?

Nena, Dat is zeker netjes na een mk! Nu op naar de volgende ronde

Robje, jeetje hoe kan dat nou met al die symptomen, ik snap er werkelijk niets van!

Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje, zondag nod! Sinds een paar dagen af en toe steken in mijn tepels (niet constant) en af en toe een felle steek in mijn onderbuik, maar ik ben er vrij rustig onder deze ronde omdat ik er vanuit ga dat ik ongesteld word. Vriendlief had deze maand weinig zijn in "verplichtingen" dus we zijn niet echt actief geweest en ook niet op de juiste momenten, omdat ik dit keer weer een latere eisprong had.
 
Terug
Bovenaan