Stoppen met de pil vanaf januari 2017

mb1989: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

En spannend voor de rest!

Ik zit momenteel midden in de menstruatie. Na 27 dagen na stoppen met pil, toch fijn.

Op naar de volgende ronde!



 

Hee ladies

Wat spannend voor de dames die wachten op hun NOD ! Al bijna zover om te kunnen testen :)

En voor de rest hoop ik voor jullie op een goede ronde.

Ik ben ondertussen 3 testen verder en durf nu eindelijk te zeggen dat ik echt zwanger ben. Nu lijkt mijn lichaam daar ook op te reageren, ben de laatste dagen misselijk vermoeid en emotioneel niet de beste combinatie haha. Erg blij verder maar blijft ook nog wel onzeker.

Groetjes

 
JEEEUJ top! Nu heb je dus echt zekerheid dat het gewoon zo is! Ben heel blij voor je. Wanneer wil je het grote nieuws delen met familie en vrienden? Wat bedoel je met " Mijn lichaam lijkt er nu op te reageren?" Voel je nu (pas) de kwaaltjes e.d ? Hoeveel wkn ben je?

Super leuk meid!

Nu de rest van ons :)



Liefs!
 
Gefeliciteerd MB1989, wat leuk om te horen!

Hoe gaat het met de andere dames? Is iedereen aan het wachten op hun NOD of niet?

Mn vriend en ik hebben besloten om zonder ovulatie testen of de temperatuurmethode te doen en gewoon elke dag/om de dag te klussen en dan zien we wel haha.

Nog meer mensen die het zo aanpakken?

 
Girafje135, Zo hebben wij dat ook gedaan. Het moet wel leuk blijven en geen 'moetje' al is dat natuurlijk voor iedereen anders. Wanneer is jouw NOD?

De mijne is op 5 febr. maar ik denk dat wij eerder gaan testen.
 
Mijn NOD is pas rond 18 februari, dus nog heel lang wachten haha.

Ik zou zelf wachten tot je daadwerkelijk overtijd bent, kan namelijk zijn dat je te vroeg test. Ik heb zelf in de vorige (eerste) ronde ook vroeg getest en was 8 dagen overtijd en heb 4 testen gedaan (als t er niet meer zijn) maar is echt zonde geld.. Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk hihi.

een vriendin van mij adviseerde mij pas na 1 of zelfs 2 weken overtijd te testen. Na die 2 weken is de kans heel klein dat je nog ongesteld wordt namelijk. Zij is nu 20 weken zwanger van een zoontje!
 
Je hebt helemaal gelijk Girafje135! Maar ik ben zo nieuwsgierig dat ik het waarschijnlijk niet kan laten. Je hebt nu zwangerschapstesten waarmee je een paar dgn voor je NOD kunt testen dus die ik ga ik in huis halen.

De onzekerheid maakt mij gek en dat vind ik erger dan dat ik meer geld uit moet geven.

Leuk zeg een vriendin die zwanger is. Maak je van dichtbij mee en kun je aan haar advies vragen. Of hou je het bewust stil dat jullie bezig zijn?

Hoe doen jullie dat? Wel of niet vertellen aan vriendinnen?
 
<p style="text-align: center;">Wij hebben het nog aan niemand vertelt . Bewust ook niet .ivm spanning en veel vragen .</p>
<p style="text-align: center;">we wachten tot aan de 1e echo .</p>
<p style="text-align: center;">Al onze vrienden hebben al 1 of 2 kinderen en onze nichten/ schoonzusje ook .</p>
<p style="text-align: center;">We zijn echt  nakomeling hihihi.</p>
 
Terug
Bovenaan