Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Robje: wat balen dat je je zo beroerd voelt!!! Misselijk? Spannend dat je bijna echo hebt! Hoeveel weken ben je dan? 
Ik ben inderdaad ook in april uitgerekend! Voel me nog prima. Alleen wat sneller moe. 6 september heb ik de eerste echo. Ik kijk ernaar uit! 
Zelf heb ik geen Facebook meer. Ik ga eens kijken of ik die hiervoor toch weer ga aanmaken. 
 
Rosa, ik had eerst heel veel krampen, menstruatiegevoel en behoorlijk heftig. De misselijkheid is erger geworden en dan bedoel ik ook vele malen erger dan voorheen. Hoofdpijn, moe en een afkeer voor bepaald eten. Ik was overgestapt op decaf maar zelfs dat wil ik niet meer hahahaha als we voor de echo gaan ben ik 9+2 maar ik denk zelf dat ik wat korter ben i.v.m. onregelmatige cyclus.
Het e-mailadres is aprilbabies2018@outlook.com
En je moet dan de link van je fb profiel sturen. Het is geheim dus niemand ziet het en het is echt een hele leuke groep dames! Ik hoop je daar te spreken en anders af en toe hier :)
 
Gefeliciteerd Rosa!! Super leuk!
Ik heb donderdag de eerste echo gehad. Alles was goed goed het hartje klopte en je kon al zien dat de armpjes en beentjes in de maak waren :)
 Was alleen een week minder ver maar dat had te maken met mijn late eisprong die is ook een week later dan normale cyclussen.
Mijn misselijkheid is nu gelukkig iets minder. Heb wel meer honger! :p
Balen robje dat je je zo beroerd voelt! Maar als het goed is gaat dit later minder worden :)
5 september heb ik de 2de echo. Blijft spannend!
 
 
Hoi dames,

Graag sluit ik me bij jullie forum aan!

Ik ben ook sinds januari gestopt met de pil en na het stoppen van de pil had ik precies na 28 dagen mijn menstruatie, dus daarna zijn we gaan proberen om zwanger te raken.

Helaas is dat nog niet gelukt. We hebben een keer een ronde overgeslagen, dus zijn nu bezig met ronde 8.

Ik weet dat het best zo lang kan duren, maar moet eerlijk zeggen dat ik de hoop een beetje begin te verliezen.

Vorig jaar juli was is in de eerste ronde al zwanger geraakt, helaas is dat met 8 weken mis gegaan en ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Hierbij konden ze mijn eileider niet meer redden.

Nu het zwanger worden wat langer duurt begin ik steeds banger te worden dat mijn andere eileider ook niet goed is. Maarja waarschijnlijk maak ik mezelf gewoon gek, de gyneacoloog zei na de operatie dat ik gewoon nog reële kansen heb om kinderen te krijgen, gelukkig maar, want dit zou ons eerste kindje worden.

Zondag is mijn NOD, dus dat wordt weer spannend!

 

Zijn er nog meer die deze week hun NOD hebben?

 

Groetjes!
 
Lisa: je geduld wordt wel erg op de proef gesteld! En ook nog eens na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hopelijk deze ronde raak! Ik duim voor je!
 
Ik kon het vandaag toch niet meer late en wilde graag testen, 5 dagen voor NOD dus eigenlijk veel te vroeg, maar ik ben gewoon ongeduldig..
Thuis had ik alleen geen zwangerschapstesten meer liggen en ik heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen die zwanger zijn ook een positieve ovulatie test hebben en die had ik nog wel in huis liggen.
Dus die heb ik geprobeerd en die was tot mijn verbazing positief! Ik heb het wel eens eerder met ovulatietest geprobeerd en dan was hij altijd negatief.
Nu weet ik heel goed dat dit nog niets hoeft te betekenen, maar het geeft toch wel een beetje hoop!
Morgen ga ik een vroege zwangerschapstest doen. Als de ovulatietest het hcg kan meten, dan moet die test dat ook doen toch?
 
Lisa: wat spannend! Kan wel zijn dat ovulatietest al op een lager hcg reageert dan zwangerschapstest. Ik duim voor je! 
 
wauw, ik heb net een half uur huilend met mijn test in handen gezeten: hij is licht, maar toch echt positief!
Ik had het echt niet verwacht, tot nu toe heb ik elke ronde van alles gevoeld en zeker geweten dat het dit keer echt raak was.. Nu merkte ik juist helemaal niks, dus dacht het zal wel niet.
Toch nog even spannend of mijn menstruatie ook echt uit blijft en het daarna goed blijft gaan. Maar het is toch al een hele opluchting dat het dus wel nog kan!
 
Terug
Bovenaan