Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Is ook leuk dat je samen een groot geheim hebt, dus ik snap dat je wil wachten tot de eerste echo. Same here, alleen onze ouders gaan we het eerder vertellen! Eerste echo is meestal rond de 8wkn toch?
 
Hallo dames,

Ik ben ook in januari gestopt met de pil. Op 13-01-2017 laatste pil genomen en ongesteld geworden vanaf 16-01-2017 so far so good.

Bij ons is de gezinsplanning nog niet van start maar op doktersadvies ben ik gestopt omdat ik vaak verschrikkelijk last van migraine heb.

Nu is het zo dat we de 25e netjes met condoom ons plezier hebben gehad. Tot mijn schrik was het condoom gescheurd!

Kan het zijn dat je binnen 3 dagen na je pilmenstruatie, nog VOOR de eerste natuurlijke eisprong zwanger wordt?! Ik heb afgelopen dagen het veel beschreven slijmverlies gehad wat hoort bij een natuurlijke eisprong.

Ik ben een beetje in de war.
 
3 van m'n vriendinnen weten het (daarvan zijn er 2 zwanger)  en ik denk dat m'n moeder het doorheeft, hmpf.. Moeders merken ook altijd alles haha.

Voorderest houden we het stil, willen er geen druk opleggen, stel dat het niet lukt..



Welkom verloofd!
 
Verloofd: Het zou kunnen, maar de kans is heel heel heel klein..

Sowieso ben je na je menstruatie het meest vruchtbaar en niet vlak voor je menstruatie en omdat je net pas gestopt ben met de pil is de kans nog kleiner. Maar wat ik zeg.. De kans is er..
<p style="text-align: left;"></p>
 
Dank voor jullie welkom :)

Mocht het zo zijn is het hartstikke welkom hoor! Maar ik ga nog trouwen komende zomer dus lag het eigenlijk na ons JA pas in de planning.

Bovendien dacht ik zo: ik moet toch stoppen van dokter, dan heb ik dat ontpillen ook maar alvast gehad.

Fijn dat ik het hier kan delen, met mn vriendinnen en familie was nog geen optie omdat ik het nog niet weet.

Van harte gefeliciteerd girafje! Ik hoop dat alles.voorspoedig mag gaan voor jullie!
 
.hoi hoi Dames,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten.

Ik heb mijn spiraal eind november verwijderd. Ik heb 7 januari mijn menstruatie gehad na het verwijderen van mijn spiraal.

Ik moet als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen wat ik altijd heb gehad 4 februari weer gaan menstruatie.

Wij zijn wel bezig geweest deze maand en zeker op mijn vruchtbare dagen.

Dus wordt nu wel spannend!!

X Popje
 
@girafje135 wij gebruiken ook geen ovulatie testen of temperatuur methode. Willen er idd ook niet te veel druk op leggen. Moet wel leuk blijven. En m'n man vindt het maar al te leuk dat ie nu om de dag mag haha.



@sil14 wij hebben het aan niemand verteld tot nu toe. Vinden het wel leuk om dit even voor ons zelf te houden en dan krijgen we ook niet steeds van die vragen ;)

Moet soms wel m'n best doen om het niet tegen m'n beste vriendin te vertellen.. al denk ik dat ze wel door heeft dat we 'bezig' zijn.



Welkom verloofd en popje!
 
Hoi popje! Zeer spannend hou ons op de hoogte :)

Dank, zuster90 van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Hoe lang wil je het nog voor jullie zelf houden? Moet vast lastig zijn om het nog niet te delen met je directe omgeving...
 
Terug
Bovenaan