Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Spannend kayleyy hoop voor je dat het raak is. Het wachten tot het testen duurt lang haha.

Jojog wij hebben het ook aan niemand verteld, heb wel het idee dat mensen het doorhebben aangezien ze weten van onze kinderwens. Maar we hebben het niet verteld.

Ik moet me echt inhouden om spulletjes te kopen als ik het ziet.

Wel heb ik een vraagje, sorry alvast hiervoor. Ik vraag me af hoe veel sperma er moet blijven zitten. Ik blijf altijd 15/20 min liggen het liefst nog met mijn kont een beetje omhoog. Maar zodra ik opsta komt er altijd best wel wat uit. Is dat erg denken jullie?
 
Hey meiden! Ik kom me ook even toevoegen als dat mag! Ook ik en mijn man zijn begonnen voor ons eerste kindje nadat we op 31 Januari de mirena hebben laten weghalen! Gisteren ongesteld geworden dus opzich echt wel snel na verwijdering! Nu hard hopen dat ik een normale cyclus terug krijg, maar wat een ellende is dat ongesteld zijn. Hopelijk is het weer een van de laatste keren meteen
 
@JoJoG: wees jezelf, geef het aan bij je partner als je je minder fijn voelt. Communicatie is heel belangrijk (voor mij de basis van een goede relatie) daarmee kun je (meer) begrip hebben voor elkaar :) Jullie moeten het met zn tweetjes, straks als het gelukt is met zn drietjes doen!

@Avl: er zitten zoveel zaadjes een spermalozing, dat wat er weer uit komt is normaal. Je kunt inderdaad even blijven liggen met je benen om hoog maar dat zegt helemaal niet dat het helpt om sneller zwanger te worden.

@Sil14: succes met alle onderzoeken. Hoop dat je zwangerschap voorspoedig mag gaan!

@Alies: welkom, fijn dat alles in je lichaam werkt. Zet m op!
 
@ verloofd; praten doen we wel, ik heb het gisteren ook gewoon gezegd tegen hem.. Hij begreep het wel en moest er zelfs een beetje mee lachen :). Vandaag heb ik een betere dag, ik voel me ook beter. Nog wel steeds een zeurend gevoel en lage rugpijn.

& ik ben helemaal afgekickt van de koffie! Best wel trots op mezelf :').

@aliesk: welkom!

@sil: succes met alle onderzoeken, hopelijk heb je een aangename/fijne zwangerschap! Geniet er van..

 
Hoi dames,

Ik ben sinds januari gestopt met de pil. Toen ongesteld en na 27 dagen weer ongesteld geworden. Was het best wel een paar dagen tot ongeveer afgelopen vrijdag. Moet volgens de app eind van de week de eisprong verwachten. Nu heb ik sinds gister  een roze/bruine afscheiding en vooral bij afvegen na plassen rood/roze bloedverlies. (Sorry voor details) . Is dit normaal? Weet iemand wat dit is?
 
Hoi Blom,

Dit kan een innestelingsbloeding zijn als ik goed gelezen heb op andere forums en dokter Google :). Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, om het zeker te weten moet je een test doen of wachten tot je nod. Wanneer is je NOD? En heb je nog andere symptomen? Zelf heb ik hier geen ervaring mee..

Liefs,
 
Misschien is het nog wat oud bloed? Ik zie net dat je tot vrijdag ongesteld was.. Ik was ook gestopt met de pil, ontrekkingsbloeding van 5dagen gehad en dan 2dagen niets en weer wat bruine afscheiding zoals oud bloed..
 
Ik heb mijn NOD pas 24 feb dus denk dat ik over drie dagen ongeveer de eisprong heb. Innestelingsbloeding lijkt me dus niet heel logisch. Normaal heb ik wel vaker na menstruatie oud bloedverlies maar nu is het veel lichter rood/roze. Ik wacht het even af.
 
Terug
Bovenaan