Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@blom; ja dat zou dan idd onlogisch zijn, jij loopt helemaal gelijk met mij!

Ik heb zelf al wel 3dagen lang krampjes en steekjes in mijn onderbuik dus ik denk dat mijn ei al geweest is, maar de cb test blijft een knipperende smiley, dat snap ik zelf dus niet goed.. Achjah, we zien wel wat er van komt. Ik maak me er verder niet zo druk om, wat komt dat komt :).

 
Gefeliciteerd voor de zwangere dames!

Ik heb mijn nod ook 14 februari, maar ik ga ervanuit dat ik niet zwanger ben. Bij mijn vorige zwangerschap had ik gelijk al gevoelige borsten en af en toe beetje misselijk. Maar nu voel ik nog helemaal niks helaas.

Nu weet ik wel hoelang mijn cyclus straks is en gaan we gewoon voor de 2e rondje.
 
Sil14: Hoe is het met je? Heb je veel last van kwaaltjes?

JojoG & Blom25: ik loop bijna gelijk met jullie. Als het goed is heb ik dinsdag mijn ei. Duurt wel erg lang hoor, dat wachten!! Heb vanmorgen een ovulatietest gedaan maar die gaf nog geen streepje..

JojoG: haha jij ook afgekickt van koffie? Ik ook! Daardoor wel veel last van hoofdpijn gehad. Had jij dat ook? Ik drink nu max 3 kopjes per dag.. (dat waren er ongeveer 8) ;-)
 
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met sil is?

gebruiker323394 elke zwangerschap kan anders zijn he dus je weet maar nooit. Spannend. Over paar dagen je nod

blom ik heb ook geen idee wat het kan zijn? Misschien inderdaad nog wat oud bloed.

Ik heb gister en vandaag kleine steekjes gehad links bij mijn lies. Dus waarschijnlijk mijn eisprong geweest. Wat ook volgens de berekeningen gister moest gebeuren. Precies afgelopen 3 dagen geklust. Dus nou maar weer afwachten:) mijn nod 21 februari
 
@nona: ik dronk ook makkelijk 5a6 kopjes per dag, ben ook thuisverpleegkundige dus vaak ook gezellig een kopje drinken met mijn patiënten :). Nu drink ik nog 1 kopje per dag in de ochtend, de rest thee. Ik heb ook een afkeer gekregen van koffie, heel gek maar het smaakt me niet eens meer! Ik heb 1dag last gehad van hoofdpijn, maar dat was eigenlijk vrij snel over, heel veel water drinken ;).
 
Oh echt? Ik hoop dat ik die afkeer ook krijg haha! Ja dan ga je al snel gezellig een bakkie doen. Ik zit de hele dag op kantoor.. Ik had op een gegeven moment niet eens in de gaten dat ik zóveel koffie dronk! Dink nu ook heel veel water!
 
Terug
Bovenaan