Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Heey dames!

Het gaat goed met mij. Wel af en toe krampen in mijn buik (links) en een opgezette buik. Mijn darmen zijn flink aan het rommelen maar dat schijnt normaal te zijn. Ik zit nu in week 5 en heb al gelezen dat ik me nergens zorgen om moet maken, tenzij er bloedverlies ontstaat. Spannende periode. In de ochtend ben ik snel duizelig dus ik eet wat op bed en dan zakt het vrij snel. In de loop van de dag hongergevoel maar ik probeer zoveel mogelijk gezond en gevarieerd te eten. Ik heb nu een afkeer voor ju'd orange! Bleeeh. Dat had ik al  vrij snel... Verder is mijn geur heeel sterk!

Woensdag moet ik naar de Gynaecoloog. Dit ivm mijn trombose verleden en schildklierafwijking. Misschien kunnen ze het hartje al wel zien... heel spannend en hoop zo dat alles goed is!

Hoe gaat het met jullie?
 
Hoi hoi

ik zal me even voorstellen ben 25 jaar en me vriend is 26 samen gaan we voor hem eerste kindje. Zelf heb ik al een dochtertje van 1 van me ex 23 zwanger 23 bevallen. 02-11-1015.

We waren al zwanger in november vorig jaar helaas werd dit een miskraam (was nog niet gestopt met de pil bij me dochter ook niet)

in januari de pil echt weg gedaan en nu een heel onregelmatige cyclus 30 dagen 26 dagen en nu dag 12 van me cyclus dus we wachten af ( zelf hoop ik deze ronde even niet in verband met me dochtertje haar verjaardag)



en alle zwangere gefeliciteerd
 
Ha dames,

Gisterenavond na het sporten kreeg ik last van lage rugpijn en pijn in m'n onderbuik.

Nu is het zo dat ik als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben (vorige was 31 dagen) morgen mijn eisprong zou hebben en bij een cyclus van 31 dagen maandag dus pas.  Zou de pijn die ik gisteren had m'n eisprong zijn geweest? Heb deze nog nooit bewust gevoeld namelijk..

Door een late dienst afgelopen week en een lastige en doodvermoeide dag gisteren hebben mijn man en ik het niet zo vaak gezellig kunnen maken als ik had gewild.. Maar weer afwachten dus..

Hoe voelen jullie je eisprong? Als je deze voelt tenminste.
 
hoi zuster90,

ik denk dat ik hem gevonden heb en ook echt voel. Ik voel kleine steekjes bijna tegen mijn lies aan, net daarboven. En echt duidelijk aan de linker of rechterkant. Het zijn echt kleine steekjes steeds die ik een paar keer op een dag voel. Dat duurt ongeveer 1 minuutje per keer. En dat duurt zo'n 1,5 dag.

Ik had dit precies vorige ronde rond dezelfde tijd en deze ronde weer en dan toevallig op de dag van mijn eisprong. Ik denk dat dit het dus is, maar dat zal voor iedereen anders aanvoelen?!

Misschien dat dit wel de eisprong was maar misschien ook wel niet. Dat kan je het dus nog wel even gezellig maken:)
 
Dag dames,

Na 9 ovulatietesten die altijd maar knipperende smileys gaf, vandaag eindelijk een positieve stilstaande smiley! Ik had het dan toch goed gegokt dat mijn cyclus 28dagen duurt. Toch netjes na 13jaar aan de pil gezeten te hebben!

Nu probeer ik de hele tijd op mijn onderbuik te letten, om te weten hoe zo'n eisprong nou net voelt :D maar tot nu toe eigenlijk nog niets gevoeld.

En dan maar hopen dat het meteen raak is & ik 24februari niet ongesteld ben!
 
Spannend meiden! Ik ben inmiddels weer thuis na de vakantie, gisteren was mijn NOD. Tenminste, na mijn eerste cyclus die ik heb kunnen bijhouden (eind dec. spiraal verwijderd, werd tijdens spiraal niet ongesteld). Deze was afgelopen maand 24 dagen, ik wacht het rustig af :) Hoe gaat het bij jullie? Nog dames die ook hun NOD hebben gehad of erop zitten te wachten?
 
Fijne vakantie gehad Chantal? Spannend! Heb je al getest??

Ik heb net weer een ovulatietest gedaan maar nog geen streepje.. Zelfs geen lichte dus nog even afwachten :)  Ik weet niet hoe een eisprong voelt. De maand na het stoppen had ik bijna de hele maand last van mijn buik, niet specifiek op de dag van mijn eisprong..

Succes dames!! ;-)
 
Lastig Nona, even afwachten dus! De eerste ronde heb ik geen positieve ovulatietest gehad, en de afgelopen maand ben ik dus weggeweest en heb ik geen idee of ik mijn eisprong heb gehad (zal toch wel?) De vakantie/reis was een hele leuke ervaring! Maar bijna 4 weken weg is toch wel wat lang, haha. Ben pas sinds vanmorgen weer thuis en heb ongeduldig als ik ben al wel een test gedaan, negatief. Had hem ook niet positief verwacht omdat ik niets voel of merk, ik wacht het dus af en ga ervan uit dat mijn menstruatie gewoon gaat komen. Hoop dat je snel weet wanneer je eisprong is, succes ;-)
 
Terug
Bovenaan