Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hoi dames,

ik zit met een dilemma..

de 21e is mijn NOD, maar die week ben ik niet bij mijn vriend en zie ik hem dus ook niet. Stel ik word dan niet ongesteld dan wil ik natuurlijk wel testen maar liever niet zonder hem en wil eigenlijk ook geen week wachten, want: ongeduldig haha. Ik zou ook een vervroegde zwangerschapstest kunnen doen (dan kan hij er wel bij zijn) maar heb gelezen dat die niet zo betrouwbaar zijn.. wat zouden jullie doen?

 
Merle91, ja dat is lastig. Je kan evt een vroege test nog met hem doen. En als je niet ongesteld bent geworden misschien via Skype of iets. Niet echt persoonlijk maar ben je iig wel soort van samen..

Ik heb dinsdag mijn NOD en gisteravond een vroege test gedaan: negatief.. toch ben ik er niet helemaal zeker van.. ik ben moe en misselijk. En bijna de hele dag een zeurende pijn/druk in Mn onderbuik en rug.. dus ik denk dat ik dinsdag weer een test ga doen, als ik nog niet ongesteld ben geworden..

fijn weekend allemaal!
 
Wow 4 weken vakantie is inderdaag erg lang! Jammer dat de test negatief was Chantal. Nogsteeds niet ongesteld geworden?

Ik had vanmorgen weer een negatieve ovulatietest maar wel (sorry voor de details) een soort slijmprop..

Kayleyy nog spannend dus! Ik hoop dat het raak is! Misschien verteld je lichaam je meer dan een test!! :)
 
Volgens cyclus van 28 dagen zou ik vandaag ongesteld moeten worden...

Maar ben bang dat ik een langere cyclus heb.. Dus nog even geduld..

Hoe gaat het wachten bij jullie?? Voelen jullie symptomen ?

@merle ik zou persoonlijk wachten.. wordt dit je eerste menstruatie? Of ken je je cyclus al? Als je stabiele cyclus heb is wachten lastig.. maar anders zou ik toch weekje wachtte op je vriend!

 
@kaylee, ja dat is ook wat ik zat te denken. In ieder geval eerst een vroege test samen en dan zie ik wel wat er uit komt als die negatief is wachten tot ik ongesteld ben en zo niet dan samen testen als ik weer terug ben.

@isayez, is nu de tweede keer dat ik ongesteld moet worden, eerste keer was precies 28 dagen, was voor de pil ook altijd zo dus denk dat ik dat wel aan kan houden! :)

thanks voor het meedenken!

Wat betreft symptomen voel ik nog niet echt iets maar ik heb vanmiddag al twee keer om niets zitten huilen, geen idee wat dat te betekenen heeft haha.

Nog mensen die binnenkort gaan testen? :)
 
@avl bedankt voor de omschrijving! Denk dat ik vanmorgen m'n eisprong gevoeld heb! Heb de hele ochtend met tussenpozen steekjes gevoeld links net boven m'n lies. Gelukkig hebben m'n man en ik er nu wel beter rekening mee kunnen houden!

Weet niet wat ik dan woensdagavond heb gevoeld maar als ik lees hoe meestal de eisprong gevoeld wordt leek dat er woensdag niet op en vanmorgen wel!

@merle91 zou het testen idd doen zoals je als laatste schreef. Lijkt me wel bijzonder om (zeker als je test positief is) dit samen te doen.
 
Zo! Weer een aantal dames die rond de nod zitten. Spannend.
<p style="text-align: right;">Ik voel mij eisprong ook als een soort zeurend steken gevoel in rechter of linker onderbuik. Dacht dit gisteren te voelen ( en zou qua cyclus wel ongeveer kunnen). Alleen vandaag ineens bloedverlies! Zo raar! Ook best veel. Geen idee wat dat kan zijn. Heb iets gelezen over ovulatiebloeding, maar heb dit nooit gehad! Voor innestelingsbleoding wat vroeg en ook menstruatie zou raar zijn, want dit was 2 weken geleden. Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat verlopen.</p>
@Merle: tja lastig. Ik zou ook samen vroege test doen en dan maar zien. Inderdaad niet leuk om alleen te testen!

@Isayez: hoe voel je je? Waarom denk je dat je langere cyclus hebt?

@ chantal: succes met geduldig wachten. Lekker hoor 4 weken op vakantie!

@nonanona: hopelijk snel duidelijkheid over ovulatie.

Fijn weekend verder!
 
@rosa die bloeding is wel gek ja..! Kan ook niet iets bedenken wat het zou kunnen zijn...

Ik denk zelf dat ik een week later mijn vruchtbare periode had.. en daarom dus ook een week later mijn menstruatie verwacht... misschien klopt dat helemaal niet wat ik zeg... maar een cyclus van 28 dagen heb ik helaas niet.. Dus nu is het wachten tot het wel op gang komt.. ik denk dat ik rond de 25e ga testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Tenzij ik eerder symptomen ervaar...

Op het moment voel ik mij gewoon. Absoluut geen symptomen haha
 
Terug
Bovenaan