Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Nu snap ik nog minder van mijn cyclus! Na stoppen pil na 28 dagen menstruatie. Daarna na 27 dagen. En nu na 13 dagen!!! De eerste twee waren wel erg licht. Lichter dan ik gewend ben, en begreep zelfs dat na een zwangerschap het juist heviger wordt. Nu denk ik dat die eerste twee geen echte menstruaties waren. Want dit voelt als een klassieke menstruatie en ook flink heftig. Ik heb geen ovulatie testen gedaan, dus geen idee of ik eisprongen heb gehad.

Tja, dus ik was blij direct en mooie cyclus te hebben. Maar dat klopt dus niet. Hopelijk vanaf nu wel! Zo raar.

Hebben anderen ook z'n rare cyclus na stoppen met anticonceptie?
 
Dat is indd wel heel vreemd Rosa.. Wanneer ben je met de pil gestopt?

Ik ben na het stoppen van de pil maar 1x echt ongesteld geworden en die maand was mijn cyclus 27 dagen. Ik weet dus nog niet of mijn cyclus regelmatig is.. Volgens mijn cycluskalender zou ik dinsdag mijn eisprong hebben maar t/m vandaag heb ik een negatieve ovulatietest. Zelfs geen licht steepje..
 
Dat is inderdaad heel vreemd rosa, maar wat zouden die andere bloedingen dan zijn geweest?

Nona nona, met welke ovulatie testen werk je? Hopen dat dat streepje nog komt.

Hier 21e mijn nod. Nog 9 dagen wachten. Duurt lang haha.

Ben wel heel erg blij dat ik voor carnaval weet of ik wel of niet zwanger ben. Zo niet kan ik nog een drankje nuttigen. Zo wel dan heb ik geen idee hoe ik dat ga doen, sta nogal bekend als de gene die van een drankje houd.

Gaan jullie carnavallen?

Ik hoor wel van sommige mensen dat ze het niet zo nauw nemen met drank op het moment dat ze het nog niet weten. Maar ik durf het risico niet te nemen. Hoe schuldig moet je je voelen als je wel zwanger bent.
 
Wat raar Rosa... Misschien echt onregelmatigheid na het stoppen van de pil? Wel gek zo'n korte cyclus...

Ik zit zelf ook een beetje met carnaval... Als ik m'n eisprong goed gevoeld heb zou mijn nod op de zaterdag van carnaval vallen... Zoals ik er nu over denk wil ik een vroege test doen, zeker als ik symptomen heb.. Als de test positief is denk ik dat ik dit jaar carnaval over ga slaan. Ik drink namelijk ook altijd wel, zeker tijdens zulke dagen.

Mocht de test negatief zijn weet ik nog niet zo goed wat ik zal doen.. Stel dat het nog te vroeg is voor een positieve test en ik wel zwanger ben wil ik eigenlijk niet drinken. Ligt er denk ik een beetje aan of ik symptomen heb..
 
Avl ik heb testen van de Action. Ik wil eerst kijken of ik mijn ei kan vinden en dan later pas met cb ofzo testen.

Haha hier net zo! Als ik niet drink gaan mensen sowieso vragen stellen! Ik durf het ook niet.. Stel dat je indd wel zwanger bent op dat moment! Zou het mezelf nooit vergeven als het daardoor mis zou gaan of dat het kindje wat zou mankeren!
 
Nona nona, ja snap ik. Ik heb het ook gedaan met die van de action. Begon vorige keer vanaf dag 13 en kwam maar geen streepje. Bleek dat ik dag 13 mijn eisprong had gehad en meestal geven ze 24 uur van te voren 2 streepjes aan. Maar merkte dat ik al zo ontmoedigd werd door dat witte vlak. Dat ik er maar gelijk mee op ben gehouden haha.

Zuster90 snap ik wel ja je blijft toch in een onzekerheid zitten met een negatieve test voor je nod. Maarja wie weet is tie wel positief je weet maar nooit.

Zijn er nog meiden die bijna hun nod hebben?



 
Ik heb 18 feb m'n NOD. Positieve test zal een heel leuk verlaat Valentijn/verjaardags kado zijn. (15 feb jarig)

wel vage klachten die lijken op symptomen maar weet het echt niet. Vriendin en vriend die denken dat het dit keer raak is om de een of andere reden haha.

Ik wacht het gewoon rustig af!

Succes meiden!
 
Spannend girafje135, zou zeker een leuk cadeau zijn haha! wat voor symptomen heb je last van? Hoop dat je vriend en vriendin gelijk hebben haha!

Ik heb morgen mijn NOD,  ook wat symptomen maar denk echt dat ik mezelf gek zit te maken.. dus even afwachten..

 
Terug
Bovenaan