Stoppen met de pil vanaf januari 2017

O ja carnaval! Dan valt het op als je niet drinkt! Je kan ook zelf af en toe bier halen en dan alcoholvrij bestellen, niemand die het merkt! Of de BOB zijn?

Persoonlijk zou ik niet drinken tussen eisprong en nod. Maar ja, ik drink ook maar echt heel zelden, dus ik mis het dan ook niet.

Hopelijk snel weer leuk nieuws hier.

Ik ga geduldig afwachten wat mijn lijf gaat doen. Als volgende bloeding/menstruatie niet over 4 weken is (maar eerder of later), dan ga ik toch ook ovulatie testen doen om er beetje meer zicht op te krijgen.

 
Ik heb last van m'n borsten, vooral als ik lig en een bh aan heb. & heel veel last van opgezette buik en sinds 2 dagen lichte steken onderin. Voorderest valt het eigenlijk wel mee alleen een beetje moe.

ik ben zo blij dat ik sowieso geen alcohol drink, dus bij mij valt het helemaal niet op en ik hoef ook geen 'smoesjes' te verzinnen hihi. Vriendin van mij was plotseling heel vaak Bob en gaf vaak een rondje.. Denk dat zij dat als smoes gebruikte.. Hahah

Wat heb jij als symptomen?
 
Spannend Kayleyy en Girafje! :-D

Volgens de cyclusapp zou ik vandaag mijn eisprong hebben en... jawel hoor! Eindelijk een positieve ovulatietest! ;-)

Ik ga voor jullie duimen meiden!
 
Spannend Kayleyy en girafje! Kayleyy, wanneer ga je testen als je niet ongesteld wordt?

Nonanona hopelijk goed jullie best kunnen doen rond je eisprong!!

En isayez fijn dat het allemaal werkt!

Hier sinds gisteren een wisselende pijn in m'n onderbuik, net boven schaambeen. Zoals ik zelf denk zo'n 2 dagen na m'n eisprong.. iemand die dat kent?
 
Terug
Bovenaan