Stoppen met de pil vanaf januari 2017

<p style="text-align: left;">Ik ga als het lukt pas na 1 week overtijd een test doen, maar denk dat ik dat niet red. Maar ik ga m'n best doen. Heb het gelukkig druk aankomende week dus genoeg afleiding.</p>
<p style="text-align: left;">Was vorige keer 5 dagen overtijd namelijk dus zou zomaar kunnen dat m'n menstruatie ook nu later komt.. Maar ik voel me echt heel anders dan afgelopen maand, heel relaxt op de een of andere manier. Terwijl ik vorige maand stijf stond vd zenuwen .. Hopelijk is het een teken ;)</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">liefs</p>
 
O dat is inderdaad nog even wachten met testen. Ik zou dat niet kunnen haha. Vind het al knap dat ik tot mijn nod wacht.

Ja moet zeggen dat ik bij de 2e ronde er ook veel relaxter in stond. Ik hoop voor je dat het zo mag zijn. Hou ons op de hoogte

Wat fijn voor jullie isayes en nona dat jullie wat meer duidelijkheid hebben

en zuster90 ik heb gelezen ergens dat je je eisprong 2 dagen lang kan voelen. Dus wie weet is dat het?
 
Hey dames, vandaag mijn nod en niet ongesteld, net getest maar helaas hartstikke negatief! Nu dus wachten op mijn ongesteldheid en door naar de volgende ronde! Of kan ik alsnog zwanger zijn, nee toch??

 
Zolang je nog niet ongesteld ben kan het nog. Alleen dit word je eerste echte menstruatie toch? Misschien dat je een iets langere cyclus heb dan 28
 
Ja ik was gestopt met de pil, toen werd ik ongesteld en 2 weken later weer. Dit wordt daarna de eerste echte keer ja, dus verwacht dat ik gewoon later ongesteld wordt omdat Mn cyclus nog geen ritme heeft.  Ondanks de 'kwaaltjes' ga ik er niet vanuit dat ik alsnog  zwanger ben vanwege de negatieve test, dus hoop dat mijn ongesteldheid snel komt! :)
 
Wel fijn inderdaad dat alles werkt. En een mooie cyclus toch?

Ik moet nog 6 dagen wachten. Maar echt totaal geen kwaaltjes. Voel me eigenlijk gewoon lekker juist. Dus ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Denk het niet, maar je weet maar nooit.
 
Terug
Bovenaan