Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hoi meiden! Ook ik heb mijn menstruatie gehad, nu dus een cyclus van 24 en vervolgens 26 dagen. Na 5 jaar pil met aaneengesloten 3 jaar spiraal vind ik dat toch best netjes! Jammer Kayleyy. Girafje, wanneer is je NOD? Avl ik zou nergens op rekenen, maar wie weet. Spannend voor je.. Succes weer allemaal ;-)
 
Hoi, Leuk om dit zo te kunnen delen. Ook hier zijn we gestopt met de pil in januari. Vervolgens netjes ongi geworden. Twee weken later had ik opeens twee dagen wat bloedverlies en nu na 6 weken dan toch weer ongesteld geworden. Ik dacht even dat t gelijk raak zou zijn, echt super veel symptonen (dacht ik) maar testen waren negatief. Nu op naar de volgende ronde. Jullie ook veel succes!!
 
Goedemorgen Dames,

Ik wil jullie : Zuster90, Girafje en Sil14 bedanken voor de steun en  weerwoord op mijn vragen. Succes met zwanger zijn/worden <3

Ik ben vandaag ongesteld geworden. We gaan voorzichtiger te werk vanaf nu. Vanaf de maand mei, als we op vakantie zijn kunnen we voor echt gaan! Heb er zin in :)

Alle andere dames, succes!
 
Hoi nena, leuk dat je mee praat. Stom he die symptomen, maken je alleen maar in de war. Denk dat het toch iets van ontpillen moet zijn.  Succes in de volgende ronde.

verloofd wat fijn voor je! Heb je nu wat minder stres haha. Heel veel plezier op vakantie en wie weet tot in mei.

 
Hoi allemaal!

Mijn man en ik zijn beide 29 en hebben besloten dit jaar te stoppen met de pil.

Januari heb ik nog afgemaakt dus de 28ste heb ik de laatste geslikt.

Hoewel ik me voorgenomen heb het allemaal op ze beloop te gaan ben ik er toch wel mee bezig. Heel spannend allemaal hihi

Op t moment wat last van ontpillen denk ik. Hoofdpijn, Krampjes alsof de ongesteldheid eraan zit te komen vorig weekend, lichte steekjes in me onderbuik van de week en nu ook wat meer afscheiding sinds 2 dagen.

Eerst denk je aan ontpillen en dan lees je dingen over de eisprong en ga k weer twijfelen of ik dat niet gevoeld heb. Allemaal maar afwachten wat er nu gebeurt maar na meer als 10 jaar de pil kan ik me voorstellen dat je er wel iets van moet voelen zodra je ermee stopt...

 
Hoi allemaal,

Leuk dat er nog dames bijkomen!

@verloofd en kayleyy wat fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben, :)

Die symptomen waar iedereen het over heeft zijn erg herkenbaar!  Zelf heb ik dinsdag mijn nod, en heb last van hoofdpijn, opgeblazen gevoel 's avonds dan doe ik het liefst mijn broek uit, haha. Heb totaal geen eetlust en bij vlagen ook wat misselijk. Gisteren tijdens het eten bij mijn schoonouders riep ik zonder erbij na te denken dat ik misselijk werd, kreeg meteen de reactie van; komt er nog een ooievaar dit jaar?! Oops, hihi. Voortaan even opletten met wat ik zeg...
 
Welkom aan de nieuwe dames! Word gezellig zo ;).

voor mij zijn die symptomen ook herkenbaar, sinds gisterenavond hoofdpijn en nu nog steeds, mijn staartbeentje doet pijn, gisteren had ik onwijs veel zin in een cornetto ijs, was kotsmisselijk achteraf, minder eetlust maar veel goestingskes en als ik daar aan toegeef moet ik het mezelf bekopen.. Steekjes rondom mijn navel en rechter lies.

Ik weet het niet, heb mezelf voorgenomen om niet te hopen dat het meteen ronde 1 raak is, maar ik voel zoveel dat ik bang ben om mezelf teleur te stellen. Ondertussen weet ik ook dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden!
 
Terug
Bovenaan