Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Spannend ansje123, ik denk dat iedereen zo iets heeft van we zien wel hoe het loopt. Maar zoals ik zelf merk als vrouwen wat willen willen ze het liefst meteen. Ben benieuwd wat je cyclus wordt.

Merle91 ik heb ook dinsdag mijn nod.      Dat klinkt inderdaad wel als symptomen die ermee te maken zouden kunnen hebben. Wanneer ga jij testen?

Ik heb echt nergens last van en zit lekker in mijn vel, dus weet helaas niet wat ik moet verwachten. Eerste instantie denk ik dus van niet. Maar niet iedereen heeft  last van kwaaltjes. Ben al blij dat me lichaam me niet weer zo voor de gek houdt.

Je weet maar nooit jojog, wie weet! Wanneer was jou nod ook alweer?

 
@avl; mijn nod is 24feb, nog een dikke week afwachten.. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ik ga proberen te wachten tot 25feb als ik nog niet ongesteld ben geworden dan. Ik wil mezelf niet teleurstellen..
 
Waar ik nog last van heb: ik ben extreem moe, ik heb nergens zin in en moet mezelf door de dag heen sleuren.. Ik voel me zo beroerd en afwezig.

Gelukkig ben ik vrij van werk tot maandag, vannacht 8u geslapen, om 11u lag ik alweer op de bank te slapen en om 13u terug wakker geworden, nu alweer doodop..

Ik had met mijn vriend leuke 4dagen gepland, wat gaan shoppen, lekker uiteten maar zelfs daar heb ik geen zin in! Ik wil alleen maar slapen ..
 
Verloofd, fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt! Nu lekker verder met de voorbereidingen voor jullie bruiloft! Geniet ervan! Het is zó leuk!!

JojoG wat spannend zeg! Klinkt wel als echte symptomen!

Avl wat fijn dat je zo lekker in je vel zit. In aanloop naar je nod nog steeds relaxed? Ik merk zelf dat ik nu ik m'n eisprong gehad heb ik er toch weer meer mee bezig ben ofzo..

Ik heb trouwens nog steeds die pijn in m'n onderbuik waar ik dinsdag over schreef.. Nu al 4 dagen al wordt het wel heel langzaam wat minder sinds vandaag.. Eisprong lijkt het me dus niet te zijn omdat het zo lang aan houdt. Maar voor innesteling is het vroeg en ook te lang naar mijn idee.

Verder voel ik me ook goed, helemaal geen symptomen verder. Dus we wachten maar rustig verder af..
 
Mmh jojog dat klinkt niet fijn! Wie weet wijst dit op een zwangerschap en dan heeft het een goed doel. Krijg je wel genoeg vitamines binnen? In ieder geval veel plezier met de leuke dingen die jullie gaan doen zal vast leuk uiteindelijk.

Zuster90 wel raar dan die buikpijn. Dat kan denk ik inderdaad niet je eisprong zijn? ik ben er wel ietsje meer mee bezig maar wel nog steeds relaxed. Ik heb nu echt het idee  van kom maar op met die derde ronde want als ik nu zwanger ben eet ik mijn hoed op. Je zit je natuurlijk altijd te focussen op wat je voelt in je lichaam en wat er aan de hand is dat het wel grappig zou zijn dat als je nu niks voelt dat het dan juist raak is. mocht ik me zo voelen tijdens een zwangerschap dan wil ik heel mijn leven zwanger zijn haha. We zullen zien. Morgen nog maar 4 daagjes dus het schiet op. Wanneer heb jij je nod?
 
@zuster90 spannend is het, ik word er zelf gek van.. Ik wil zekerheid :p afgesproken met mijn vriend om 25ste samen te testen als ik nog niet ongesteld geworden ben. Dat is 1dag na mijn nod.

@avl voor jou word het ook spannend! Ik weet niet of ik genoeg vitaminen binnen krijg, ik denk eraan om morgen langs de apotheker te gaan voor multivitaminen voor zwangerschap, dan heb ik die toch al binnen.. foliumzuur neem ik ondertussen al een maand.. Ik hoop dat het inderdaad voor een goed doel is en niet voor een aankomend griepje ofzo !
 
<p style="text-align: left;">Spannend zo en leuk om te zien dat andere er ook zo mee bezig zijn!! Wij houden het voor onszelf. Alleen tegen me zus gezegd dat we gestopt zijn met de pil en verder niks. Zeker moeilijk om me mond te houden  tegen me beste vriendin die over 3 weekjes is uitgerekend. Je wilt t zo graag delen daarom hier maar aangemeld hihi Leuk om te zien dat er dus meer in t zelfde schuitje zitten.</p>
<p style="text-align: left;">Veel succes iedereen!!</p>
<p style="text-align: left;">Ik vraag me wel af wanneer ik zou moeten testen want uitblijven van menstruatie kan nu 2 dingen betekenen. Wanneer testen jullie?</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Hey Ansje, welkom! Ik heb net ook te horen gekregen van een vriendin die zwanger is, het zou leuk zijn als ik volgende week ook een positieve test in handen heb :D dan zijn we ongeveer hetzelfde uitgerekend!

Ik ga 25februari samen testen met mijn vriend, dan zijn we allebei samen thuis :).

Wanneer is jou NOD? Ben je al lang bezig?

groetjes!
 
Terug
Bovenaan