Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@jojog Wat leuk zeg!! Superleuk om van dichtbij mee te maken is dat!! En hoe leuk zou het zijn als jullie dat dan een beetje samen meemaken.

ik weet nog niet precies wanneer mijn nod is. Ik had voorheen altijd een gelijke cyclus maar het is nu ff afwachten wanneer deze weer hersteld is. We zijn vorige maand begonnen dus is allemaal nog zo kort maar wanneer weet je dat het zover is eej.. dat is beetje spannend.

Als alles gelijk zou kloppen met mijn menstruatie zal mijn nod dag de 27ste zijn..

Spannend de 25ste. Nog ff geduld? Voel je al wat?

 
Ik voel een hele hoop, vreetbuien en goesting in vanalles maar als ik het binnen heb ben ik echt misselijk, krampen in mijn onderbuik, pijn aan mijn staartbeen, hoofdpijn met vlagen, heel moe, beroerd en afwezig dat ik vandaag 2x inslaap gevallen ben op de bank, mijn vriend zij daarstraks dat mijn tepels er anders uit zagen, dat heb ik zelf nog niet echt opgemerkt al ze zijn wel gevoeliger, sinds vanavond voel ik ook regelmatig steken in mijn vagina nog nooit gehad, heel gek is dat ..

hetgeen in voel is er allemaal wel, dat maak ik mezelf niet wijs. Maar ik wil mezelf niet gek maken dus ik steek het maar op het ontpillen..

Al zou het heel fijn en welkom zijn als het gelijk raak is! Het is allemaal heel nieuw voor mij en spannend.

Voor jou ook nog even geduld dan, hopelijk goed nieuws hè !
 
Wow ik denk dat jij toch wel veel symptomen heb. Ik hoop voor je dat je goed zit! Ook nog maar net gestopt met de pil dan?

Ik snap wat je bedoelt or. Je denkt nu bij alles.. wat voel ik.. is ook wel een teken dat je het graag wil.

Ik zou aan de ene kant ook wel blij zijn met me ongesteldheid, gewoon een teken dat alles werkt maar in 1x raak zou ook wel een mooi iets zijn. Hoop afwachten ook haha

Ik hoop het beste voor je! Heel benieuwd wat er uit je test komt!!
 
Ik ben 24januari gestopt met de pil, ik ben gelijk foliumzuur gaan halen en ovulatietesten omdat ik benieuwd was of mijn lichaam het wel deed. 10februari had ik een positieve test dus daar ineens goed gebruik van gemaakt :).

En inderdaad als ik gewoon ongesteld word volgende week ga ik ook heel blij zijn want dan weet ik ook gewoon dat alles normaal werkt :) en dat mijn lichaam me voor de gek kan houden! :D

Er is ook maar 30% kans dat je meteen na de pil zwanger raakt, al heb ik 2kennissen waarbij het ook meteen lukte.. Je moet maar geluk hebben dat je bij die 30% hoort !
 
Welkom Ansje, leuk dat je ook meepraat :) Wij hebben tegelijk onze nod haha. Ik ook de 27e ;-)

Wow Jojog jij hebt indd wel heel veel sympomen.. spannend zeg!
 
Ik heb het idee als of ik nu elk moment ongesteld moet worden, maar mijn nod is pas over 4 dagen. Zou een beetje vroeg zijn denk ik? Iemand dit al eens gehad?
 
Zo wat een drukte weer! Leuk zeg!!

Ik lees aardig wat symptomen van mensen, erg spannend dus, hoop snel een zwangere te horen!!

Ik ben nu ongesteld (dag nummer 4) hoop er snel vanaf te zijn en dan begint ronde 1 voor ons!
 
@avl,  mijn vriend en ik hebben besloten om te testen als ik weer terug ben dus dat is 5/6 dagen na mijn nod. Ben benieuwd of ik zo lang kan wachten als ik niet ongesteld word!

Hij geeft iedere keer aan dat hij denkt dat ik zwanger ben, ik probeer hem nog wel toe te stoppen dat hij daar voorzichtig mee moet zijn omdat het dan ook tegen kan vallen. Maarja dan proberen we het volgende maand toch opnieuw is zijn redenatie. Klopt ook wel natuurlijk, maar zou toch leuk zijn als het al zo snel raak is!

@jojoG,  oeehh waar jij allemaal "last" van hebt, lijkt toch wel erg op symptomen! Heel benieuwd! :)
 
Terug
Bovenaan