Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee, dus dacht vandaag ik ga gezellig mee doen.
Ik (26) en mijn (25) 1,5 geleden getrouwd willen ook gaan voor de eerste 😀 Alleen mijn man weet nog niet dat ik gestopt ben met de pil. Hij wil zeker al wel 2 jaar een kindje. Ik was altijd de gene die zei nee laten we nog ff genieten we zijn nog jong. (+ dat ik bij baby's altijd de kriebels kreeg en dan heb ik het niet over vlinders) En ik wilde een vaste baan, wat verre reizen en een huis dat af is ...
Onder tussen wonen ik en mijn man en onze kat Bobo al 4 jaar in ons klushuis. Het einde begint wel in zicht te komen alleen de slaapkamers (+ babykamer) nog en dan hoop ik eind deze zomer daar ook een check achter te zetten. Ohja en de kriebels voor baby's zijn nu over gegaan op vlinder kriebels. Ook al blijf ik het natuurlijk allemaal wel spannend vinden.
Dus ja nu ben ik midden januari gestopt en toen ongie geworden. En vrijdag mijn eerste echte ongesteldheid gekregen en dus een mooie cyclus van 28 dagen weet ik gelijk dat alles nog werkt! 😛
Mja de reden dat ik mijn man niets heb gezegt van het stoppen met de pil is omdat ik hem niet de hele tijd in mijn nek heb willen staan hijgen of ik al zwanger ben en dat 24/7. Dus voor nu is het mijn geheimpje (en die van onze kat Bobo die op mijn schoot gezellig mee leest met de vele zwangerschaps blogs). En als het lukt is de verassing voor mijn man natuurlijk extra groot.;p