Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Tot nu toe heeft hij niks door hij denkt nog steeds dat ik nog niet wil. Dus voor nu speel ik dat toneelstukje nog ff door ;p

Wachten op je NOD is altijd spannend het kunnen of ongesteldheids krampen zijn of zwangerschaps krampjes. Het is altijd afwachten ;)

Ik hoop altijd voor iedereen dat het de zwangerschaps krampjes zijn :D
 
He luitjes.  Hier ook vanaf januari gestopt met de pil. 4 februari al een positieve test en dus nu bijna 6 weken zwanger. Je hoopt natuurlijk vlug zwanger te zijn maar zo snel.  
 
Welkom nieuwe dames!

@bobo: hopelijk snel raak dan :D dan moet je het niet meer voor jezelf houden! ;)

@dominique: maai heb jij geluk! Zo snel, ik gun het iedereen! & een hele dikke proficiat! Had je symptomen?

Ik heb nog geen menstruatiekrampen terwijl deze toch altijd tevoorschijn kwamen voor ik ongesteld werd, ik ben benieuwd! 24ste zou mijn nod zijn maar kan ook later zijn... Vanmorgen tijdens mijn werk heb ik veel last gehad van duizeligheid en licht in mijn hoofd, zeker als ik recht kwam of in een te warme badkamer stond. Ook was ik heel misselijk na mijn middageten,  zo erg heb ik het nog niet gehad.. Gisterenavond had ik heel erg jeukende tepels, ben er vannacht zelfs wakker van geworden.. Nog nooit last van gehad.

Ik neem me al voor dat ik gewoon ongesteld ga worden want ik begin bij alles al te denken, zou het dan toch :p
 
@ Dominique wauw dat is snel! Gefeliciteerd!!

@JoJoG haha ja dan vertel ik het hem natuurlijk :D Wel op een leuke manier natuurlijk daar kan ik nu nog ff over brainstormen :D Het lijken wel op zwangerschaps kwaaltjes JoJoG teminste als ik de zwangerschaps Blogs moet geloven :D mja je lichaam kan je ook voor de gek houden nog ff afwachten dus. Wanneer ga je testen als je nog niet ongesteld bent? :)
 
@dominique: super snel! Gefeliciteerd!!

Ik heb zelf echt het idee dat de maanden/weken opeens eindelooslang duren. Hebben jullie dat ook? Wachten tot mn menstruatie over, wachten op ovulatie, wachten op nod... Miss ben ik er toch iets teveel mee bezig. Haha! Ik had me echt voorgenomen dat niet te doen.
 
@JoJoG

Wij lopen precies gelijk, leuk! Ik heb ook de 24e mijn NOD. Heb eigenlijk nog niet echt opmerkelijke kwaaltjes, maar menstruatieklachen ook niet echt. Heb wel net de griep gehad. Wellicht heeft dat er mee te maken.

Gefeliciteerd Dominique!



 
Nena ik vind de tijd snel gaan tot 1 week voor de nod. Dan lijkt die week een hele maand te duren haha. Ik had me het ook voorgenomen maar helaas werkt het in praktijk niet zo bij mij.

morgen is dan eindelijk mijn nod en als ik in de ochtend nog niet aan mijn menstruatie ben begonnen ga ik testen. Dus ben benieuwd:)

gefeliciteerd dominique, dat is erg snel ja haha. Heb jij veel kwaaltjes?
 
Terug
Bovenaan